|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
saftig
|
Greit å kjøpe billig flytevest? Seilervest fra MarinepoolToern trenger en vest. Europris har en på tilbud nå, men jeg er usikker på om den er trygg. Jeg finner bare én test som omhandler vester, og den er selvsagt ikke med der.
|
|
|
#2 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Greit å kjøpe billig flytevest? Seilervest fra MarinepoolObs har HH vester til 60kr. Men om de er veldig god vet jeg ikke. Vi voksne her har den. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Greit å kjøpe billig flytevest? Seilervest fra MarinepoolEldstemann her har en billig HH flytevest, tror den kostet rundt hundrelappen på XXL. Hun kan svømme, og har en "ordentlig" vest også, men den blir så klumpete så hun foretrekker den andre - men bruker den jo bare med voksne i nærheten. Hun flyter hvertfall med den på. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
saftig
|
Sv: Greit å kjøpe billig flytevest? Seilervest fra MarinepoolJeg er primært ute etter å høre om noen har noe dokumentasjon ifht tester eller om hva man bør passe på når man velger vest.
|
|
|
#5 |
|
saftig
|
Sv: Greit å kjøpe billig flytevest? Seilervest fra MarinepoolVesten skal primært brukes ved bading på en leir, derfor tenkte jeg en seilervest var mest praktisk. Det er gode snorer og belter på den.
|
|
|
#6 |
|
saftig
|
Sv: Greit å kjøpe billig flytevest? Seilervest fra MarinepoolDet hadde kanskje vært lurt å kjøpe en redningsvest i tilfelle hun skulle trenge det en annen gang, men jeg slo til for 75 kroner i dag.
|
![]() |
|
|