Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jatte med HELTENE ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-07, 00:45   #81
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jatte med HELTENE ...

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Hva med dem som ikke er oppegående? De som sitter i rullestol, for eksempel? Kan vi konkludere, mellom linjene, at Safranen fordømmer de handikapa? Og at en fjær egentlig er 5 oppegående høns? Og at noen har hønsehjerner (hønsene foreksempel)?

I rest my case!

Om ikke bena virker, så virker vel hodet.

Gammel 10-02-07, 00:47   #82
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Og at en fjær egentlig er 5 oppegående høns?

Jeg går da ut i fra at du mener FRITTgående høns.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 00:47   #83
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Det jeg liker best her er at forumet er blått

Samme her, for det spotter alle rødstrømpene!

Gammel 10-02-07, 00:48   #84
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Samme her, for det spotter alle rødstrømpene!

Rødstrømpene har gjort mye godt. Du er bare for ung til å forstå det.

Gammel 10-02-07, 00:49   #85
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Samma søren, bare de er oppegående. Og ikke blir diskriminert og fordømt, for all del.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 00:49   #86
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du kan jo leve i den troen.

Gammel 10-02-07, 00:50   #87
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Det er klart, de kan jo vanskelig komme seg opp hvis de ikke går fritt.

Gammel 10-02-07, 00:52   #88
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Du kan jo leve i den troen.

Jeg tror ikke, jeg vet. Selv om jeg ikke er det selv.

Gammel 10-02-07, 00:52   #89
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Så du mener det ligger i konseptet oppegående å også være fri (ttgående)?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 00:53   #90
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Jeg tror kanskje det er en nødvendig (men ikke tilstrekkelig) forutsetning, ja.

Gammel 10-02-07, 00:53   #91
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Det jeg liker best her er at forumet er blått

Hysj! Nå kan du banne på at det snart er rødt.

Gammel 10-02-07, 00:54   #92
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jeg tror ikke, jeg vet. Selv om jeg ikke er det selv.

Og du forsto det ikke.

Gammel 10-02-07, 00:55   #93
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Det er ikke alltid så lett å forstå deg. Som regel må man tenke motsatt, det er jeg for trøtt til akkurat nå.

Gammel 10-02-07, 00:56   #94
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Det er nå din egen setning du bør se på.

Gammel 10-02-07, 01:01   #95
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

nå er det noe tull med maskinen min
punktum og store bokstaver virker ikke

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 01:02   #96
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg tenkt meg litt om og funnet ut at jeg stort sett dilter. Men jeg dilter etter forskjellige personer hver gang.
Jeg er generelt dårlig på å skrive gode svar som uttrykker min mening, så da signerer jeg noen som mener det samme som meg. Om ingen har skrevet det jeg mener skriver jeg et eget innlegg, som stort sett blir oversett på grunn av dårlig formuleringsevne fra min side. :selvinnsikt:
Jeg jobber med saken.

Sist redigert av Fluke : 20-01-08 kl 13:02.
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 01:02   #97
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Du er bare lat, Pastill; innrøm det!

Gammel 10-02-07, 01:03   #98
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har ikke lest hele tråden...
Min oppfattning er at det er noen her inne som jatter med "heltene"
Men hva gjør vel det? Slik er det jo i RL også. Vi kan jo ikke alle ha samme plass i hierakiet
Må jo også legge til at det er enkelte her inne som har helt fabelaktige og veldig fornuftige meninger/kunnskaper om mangt og mye Og da er det ikke rart om det blir endel medløpere....

Sist redigert av Carpe Diem : 10-02-07 kl 01:10.
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 01:08   #99
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Jeg tror kanskje det er en nødvendig (men ikke tilstrekkelig) forutsetning, ja.

På den ene og på den andre
Jeg bare jatter og synes, akkurat nå, at det er ganske så behagelig.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 01:09   #100
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Jeg fant forresten en helt i en annen tråd her. En av oss sier "helten" om mannen sin, men jeg har aldri jattet med ham.

Han er min.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:26.