|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
I endring
|
Parkdresser og regntøySelv om jeg akkurat har begynt på ferien innser jeg at det snart er på tide å begynne å få slike ting i hus.
|
|
|
#2 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Parkdresser og regntøy.1. klassinger har jeg ikke så mye erfaring med, men venninna mi som var lærer i småskolen sa at de med todelte dresser var sistemann ut og sistemann inn i friminuttene. Veldig individuelt selvsagt, men jeg tror jeg ville kjøpt hel vinterdress?
|
|
|
|
#3 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Parkdresser og regntøyVi hadde todelt til Malin, og det fungerte veldig greit. Buksa hang som regel på skolen, og så kledde hun på seg jakken når hun skulle hjem/hjemmefra. Regntøyet fra reflex har vi vært veldig fornøyde med.
|
|
|
|
#4 |
|
maler
|
Sv: Parkdresser og regntøyTil førstklassingen hadde jeg kjøpt allværsjakke og bukse. Regntøy har vært nødvendig i tillegg her, mest fordi det hender de trenger to uteskift i løpet av en dag. Skole og SFO deler garderobe hos oss. Til vinteren tillegg av hel vinterdress.
|
|
|
#5 |
|
can-jur
|
Sv: Parkdresser og regntøyDet kommer veldig ann på hvilket klima du bor i.
|
|
|
|
#6 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Parkdresser og regntøyMin eldste som nå skal opp i 2.klasse har jeg planer om skal ha hel dress i år også, veldig kjekt. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Parkdresser og regntøyElstemann skal begynne på skolen nå og har både todelt yttertøy til vinteren, samt en dress(og to). (Ja har tatt av litt i shoppingen der). |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Parkdresser og regntøyTil skolebarna har vi hatt Reflex regntøy og Helly Hansen Tech, både todelt og hel dress.
|
![]() |
|
|