|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Textrovert
|
![]() Blånnt spørsmål om Kenwood MajorEr Kenwood Major Titan en egen type maskin, eller betyr det bare at det er en Kenwood Major med "titanfarge"?
![]() |
#2 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blånnt spørsmål om Kenwood MajorTrodde det var bare fargen? Svigermor har den i Titan farge, og så vidt jeg har lagt merke til, er det ingen andre forskjeller fra min hvite.
![]() |
![]() |
#3 |
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blånnt spørsmål om Kenwood MajorDet er ikke bare fargen. Den er større i watt, tror ikke du får hvit/plast like stor. Det er stålbolle og det er ikke bare farget plast men mer metall på hele maskinen.
![]() |
#4 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Blånnt spørsmål om Kenwood MajorDet er vel watt/kapasitet/bollestørrelse? Jeg har hvit Major, i alle fall, men med stålbolle (og plastbolle, men den brukes aldri).
![]() |
![]() |
#5 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Blånnt spørsmål om Kenwood MajorKenwood Major har 900W, Kenwood Titan har 1200W. Jeg kjøpte Kenwood Major i fjor, og må vel innrømme at dette er en av de beste investeringene jeg har gjort på kjøkkenet. Den er i bruk utrolig mye.
![]() |
#6 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Blånnt spørsmål om Kenwood MajorMen man får Titanium også i 900 watt. Og i 1500. :har googlet: Spørsmålet da er vel om man får hvit i noe kraftigere enn 900 watt. I så fall er det bare fargen og utførelsen som er forskjellig.
![]() |
![]() |
#7 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Blånnt spørsmål om Kenwood MajorDet er en kraftigere modell enn vanlig Major. Den virker også mer solid enn den billigere Majoren. Prisen gir en god pekepinn om at det ikke bare er fargen; Titaniumen er vanligvis 2-3000 kr dyrere. Sist redigert av Teofelia : 30-07-10 kl 00:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Blånnt spørsmål om Kenwood Major
Ikke i følge Kenwoods sider, gjør man ikke det. Her er det bare listet opp to Major Titanum, og de er begge 1500W. Derimot finnes det en Titanum Chef på 1000W. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Textrovert
|
![]() Sv: Blånnt spørsmål om Kenwood MajorSå dersom Elkjøp har reklamert med en Kenwood Major Titan, og jeg bare har fått en Kenwood Major, så har jeg blitt lurt? Jeg har kjøpt denne: http://www.elkjop.no/product/hus-hje...-kjokkenmaskin
En stor og en liten (94 og 02) Ikke la det aller beste bli det godes fiende Sist redigert av Divine : 30-07-10 kl 08:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Textrovert
|
![]() Sv: Blånnt spørsmål om Kenwood MajorEller skal jeg tenke "shit au". Jeg har jo ikke tydeligvis ikke betalt en Titan-pris, har jeg vel? Så kanskje jeg skal være fornøyd med at jeg har fått en Major.
![]() |
#13 |
Originala
|
![]() Sv: Blånnt spørsmål om Kenwood MajorSikker på at det ikke er en feil, Divine? At du har fått feil vare? Du kjøpte på nett, eller? Jeg ville forventet å få byttet inn i produktet jeg hadde kjøpt, altså, og hadde garantert gitt det et forsøk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Textrovert
|
![]() Sv: Blånnt spørsmål om Kenwood MajorJeg har kjøpt på nett, ja. Men produktnummeret stemmer, altså KM005. Så jeg har fått riktig produkt til riktig pris. Problemet er vel bare det at de har kalt det en Major Titanium når det ikke er det det er.
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Blånnt spørsmål om Kenwood MajorSikker på at du ikke har fått en Titanium...? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Textrovert
|
![]() Sv: Blånnt spørsmål om Kenwood MajorJa, det er en KM005. Det står på maskinen. Er på telefonen med kundeservice nå. Og de sier at det bare er fargen som er forskjellig. Men jeg leste opp det Teofelia sa lenger opp her, så nå måtte kundebehandleren konferere med en selger. : on hold :
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Blånnt spørsmål om Kenwood Major
Men... jeg fant en på de samme websidene på 1200? Som heter Kenwood Titanium?
Sist redigert av m^2 : 30-07-10 kl 09:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Textrovert
|
![]() Sv: Blånnt spørsmål om Kenwood MajorKundebehandleren sier nå at det er denne infoen de har fått fra Kenwood, og basert på m^2s link ble jeg usikker selv. Jeg får undersøke det litt mer, og heller ringe Kenwood dersom jeg ikke finner ut av det.
![]() |
#20 |
Textrovert
|
![]() Sv: Blånnt spørsmål om Kenwood MajorRart med den linken, forresten, m^2. I dokumentasjonen som fulgte med, sto det at man kunne lese mer på kenwoodworld.com/uk. Der finner jeg den samme siden som du linker til, men der er ikke KM005 nevnt. Jeg tenkte selvsagt ikke å sjekke bare kenwoodworld uten /uk bak.
![]() |
|
|