Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Klistrelapper el strykelapper?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-07-10, 11:15   #41
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klistrelapper el strykelapper?

Jeg klistrer klistrelapper fra askeladden eller merkalt på vaskelappen. Av og til faller de av i vask, men da setter jeg på ny. Og så bruker jeg merketusj på noe.

ytterklær bare klistres. Kan jo ikke stryke reimadresser osv.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 11:21   #42
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stryker merker i alt vi ikke vil miste og klistrelapper på matbokser ol.
Bruker bare etternavn så lappene blir fort brukt opp.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 17:16   #43
Jeanett
5barns mamma

Jeanett sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Jeg bruker merketusj til alt jeg kan merke med den. Bestilte fra dittnavn.no, sett med 3 stykker til 89kr. De er helt supre og gjør merkingen til en lek. Klistermerker brukes på leker, matbokser, flasker, støvler osv og strykelapper brukes på ulltøy og slikt.

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 18:24   #44
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Klistrelapper og merking med tusj. Orker rett og slett ikke stryking *lat*

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 18:56   #45
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Henter opp en et års gammel tråd.

Er ute etter merkelapper som de på Presis. Men nettsjappa deres har tydeligvis tatt kvelden. Noen andre butikker som har samme type klistrelapper?

Jeg har aldri sett andre lapper av samme kvalitet og holdbarhet andre steder (til å klistre på klær, vel og merke).

Send dem en e-post og bestill via den, foreslår jeg: post@presis.no

(Eller send en e-post og klag på nettsidene, alt etter som.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 14:22   #46
ingelas mamma
Fullverdig medlem

Medlem siden: Oct 2006
ingelas mamma er litt kul
Standard

Nå fikk jeg til å bestille på presis. Venter spent

ingelas mamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:26.