|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor bør vi dra (til sol og varme)?Vinteren: Egypt - Makadi Bay. |
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor bør vi dra (til sol og varme)?Kommer litt an på når tror jeg. Vil anta det er fint der i september ihvertfall. |
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor bør vi dra (til sol og varme)?Ving slutter å kjøre dit i september ser det ut som, så da er det kanskje tidlig sesongslutt der. |
|
|
|
#5 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvor bør vi dra (til sol og varme)?Jeg har vært et par ganger i Albena, og det ligner ikke på bildet ditt.
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor bør vi dra (til sol og varme)?Jeg ville valgt Sunwing Alcudia på Mallorca med Ving. Ja, det er dyrt. Ja, det er ekstremt barnevennlig, ja, det ligger direkte på lang, finkornet sandstrand med palmer og langgrunt. I juni eller september. Juli og august er altfor varmt i middelhavet (etter min smak)
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin." Sist redigert av Elin : 01-08-10 kl 13:29. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hvor bør vi dra (til sol og varme)?Kreta er herlig i september (eller mai), vi reiser sørover nå den 9ende.
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor bør vi dra (til sol og varme)?Altså Albena i seg selv er skrekkelig. Men stranden er helt utrolig fantastisk fin. Resten er som Stovner omtrent. Bytt ut annenhver parkeringsplass på Stovner med bassenger så har du det. |
|
|
|
#9 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor bør vi dra (til sol og varme)?Mallorca, og Alcudia eller områdene rundt. Anbefaler Ving. |
|
|
|
![]() |
|
|