|
Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
geskjeftig
|
![]() Hvor mye betalte du for førerkortet?Jeg skal til pers nå (
![]() |
#2 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye betalte du for førerkortet?Betalte 27 000. Det inkluderer alt det obligatoriske (minus traffikalt grunnkurs) og kjøretimene.
![]() |
#3 |
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye betalte du for førerkortet?Mitt førerkort kostet litt over 30 000 kr. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Einsam
|
![]() Sv: Hvor mye betalte du for førerkortet?Tror det kostet meg i underkant av 15 000 kr.. Hadde øvelseskjørt mye med foreldrene mine og andre som turde ta meg med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor mye betalte du for førerkortet?Tror den kom på rundt 10 000,- totalt.
![]() |
#7 |
Erfaren
|
![]() Sv: Hvor mye betalte du for førerkortet?1997
![]() |
#8 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Hvor mye betalte du for førerkortet?Det er veldig lite relevant for deg, for det er så lenge siden at jeg knapt tør tenke på det. Jeg betalte 10.000 kr. ca og det var i 1995. Hadde øvelseskjørt en hel del og trengte få timer. Selv om jeg tidvis er upraktisk anlagt så kan jeg faktisk kjøre bil.
![]() |
#9 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Hvor mye betalte du for førerkortet?Under 10 000. 14 år siden. Jeg tok et intensivkurs over 3 uker på sommeren. Hadde ikke teorikurs. Veldig få kjøretimer utenom det obligatoriske. Jeg hadde ikke øvelseskjørt så mye heller. Men det var lange dager med kjøring nesten hver dag. Vi var tre oppkjørere i bilen og måtte sitte på når de andre kjørte sin del.
![]() |
#10 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor mye betalte du for førerkortet?Tok det i 2005, betalte 21000. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye betalte du for førerkortet?Tror jeg betalte ca. 24-25 000, tok det i fjor og hadde normalt antall kjøretimer, bare en oppkjøring.
![]() |
#13 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Hvor mye betalte du for førerkortet?Jeg tror det koster rundt 17-20.000 for det obligatoriske, og så kommer kjøretimene i tillegg, rundt 1000,- for en dobbelttime.
![]() |
#14 |
Lengter etter sola
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye betalte du for førerkortet?Jeg betalte 10000 ca. Det var inkl moms. (det var en liten periode at kjøretimer var momsbelagt) Kjørte kun det obligatoriske, ca 10 år siden nå.
![]() |
#15 |
Like blid!
![]() Sv: Hvor mye betalte du for førerkortet?Betalte 10000 for 12,5 år siden.
![]() |
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye betalte du for førerkortet?Ca 10000,-. Det er da 18 år siden og teorikurs fikk vi gratis gjennom skolen.
![]() |
#17 |
Superbasinella
|
![]() Sv: Hvor mye betalte du for førerkortet?Kjørte opp for en drøy mnd. siden, men jeg vet faktisk ikke hvor mye det kom seg på. Har ikke så lyst til å regne over det heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvor mye betalte du for førerkortet?Jeg har også lappen fra steinalderen, 1988, og min lapp kostet rundt 6.500,- Hadde 6 dobbelttimer.
![]() |
#19 |
passer i nissedrakt
|
![]() Sv: Hvor mye betalte du for førerkortet?Jeg tok lappen i fjor høst, brukte ca 27.000 alt i alt. Hadde 19 kjøretimer, kjørte bare en håndfull ganger privat øvelseskjøring. Aldri sittet bak rattet før første kjøretime. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hvor mye betalte du for førerkortet?Tok lappen i 2003, det kostet vel en 20-22 000,- totalt.
![]() |
|
|