|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Erfaren nok
|
Ilse Jacobsen gummistøvler - har du?Har du det?
|
|
|
#2 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Ilse Jacobsen gummistøvler - har du?Her har de noen til 799 danske: http://www.caroline-mathilde.dk/inde...&cid=23&mid=57
|
|
|
#3 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Ilse Jacobsen gummistøvler - har du?Jeg har. Brune. Kjøpte da snøen lå som dypest i vinter og gravidmagen kom i konflikt med snøringen av snørestøvlettene. Brukes til skjørt, kjole og stramme bukser. De er helt ok å gå med, men bedre enn støvler flest. Et minus at de er så brede og vide. Jeg prøvde å få tak i Hunterstøvler, men fant ikke i min størrelse i farten.
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ilse Jacobsen gummistøvler - har du?Ja, lave støvler til hagebruk. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Ilse Jacobsen gummistøvler - har du?Jeg har. Jeg liker de, men samtidig hadde jeg byttet til Søs. Jensen eller noe mer nettere nå hvis jeg ikke allerede hadde hatt. Det er dumt at de ikke svinger inn før leggen, synes jeg.
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 03-08-10 kl 20:10. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Ilse Jacobsen gummistøvler - har du?Jeg har også brune (+ brun regnfrakk). Bruker dem til og fra jobb og ellers når jeg går i skogen, jobber i hagen osv. Jeg synes ikke de er særlig fine og bruker dem derfor ikke som et del av et antrekk, kun til "vanlig" støvlebruk. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
ctrl+z
|
Sv: Ilse Jacobsen gummistøvler - har du?Jeg har ikke, men ønsker meg de lave. Det behøver forresten ikke å være Ilse Jacobsen, poenget er at jeg ikke gidder å bruke de høye Viking-støvlene (med fiiiine blomster på) annet enn i skogen.
|
|
|
#11 |
|
Epikur
|
Sv: Ilse Jacobsen gummistøvler - har du?Har et par brune og de brukes til det meste. Men jeg kommer til å skaffe meg noe som er trangere rundt ankelen og med litt hæl, det blir nok Hunter eller noe slikt neste gang.
|
|
|
#12 |
|
Logistikkdronning
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ilse Jacobsen gummistøvler - har du?Har brune, både korte og lange. Elsker dem! Brukes i både regn, slaps og snø. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Ilse Jacobsen gummistøvler - har du?
Ankelen ja, det var det ordet jeg lette etter.
|
|
|
#14 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Ilse Jacobsen gummistøvler - har du?Timberland snørestøvlettene er veldig mye finere. Jeg gleder meg til å bruke dem igjen i år, samtidig som jeg kan ofre Ilse Jacobsen støvlene i sørpeværet. Alt saltet gjorde det semskede skinnet på snørestøvlettene stygt.
|
|
|
|
#15 |
|
tankefull
|
Sv: Ilse Jacobsen gummistøvler - har du?Jeg har de i sort. De er greie nok, og jeg bruker de som vanlig støvlebruk. Kan også bruke de om jeg skal til byen og det regner. Dog ønsker jeg meg noen som er smalere over ankelen. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Ilse Jacobsen gummistøvler - har du?Jeg har brune. Brukt de til og fra jobb på de aller værste sørpedagene. Det er ikke noe jeg pynter meg med akkurat. Bruker de som vanlige støvler. Hadde jeg hatt tynnere legger skulle jeg hatt de fra la chameuse eller hvordan det skrives.
|
|
|
#17 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Ilse Jacobsen gummistøvler - har du?Jeg vil også ha noen smalere, lekrere. Jeg har smale legger så det ergentlig bare dumt med Ilse. De er store i størrrelsen Nessie; jeg tror jeg har 40 i mine (og bruker 41).
|
|
|
#18 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Ilse Jacobsen gummistøvler - har du?Jeg har svart, høye. Bruker dem så og si hver eneste regnværsdag (det finnes jo en del av dem på vestlandet) til skjørt/kjole eller stram bukse. Snøringen er genial for meg som har en brei og en smal legg. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Mother of Dragons
|
Hm. Hm. Hm. Hvorfor har du det? Har du drevet med curling eller hinkekonkurranser eller noe? Har ikke noe med det, men ble så nysgjerrig.
|
|
|
#20 |
|
navnet sjemmer ingen
Norgesmester i hinking. Fem år på rad. Sist redigert av Chanett : 04-08-10 kl 10:57. |
|
|
|
![]() |
|
|