|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vikersund
![]() ![]() |
Hjelp, jeg har sagt ja til å være i en reportasje i VG!Jeg har sagt ja til å være med i vektklubb.no repotasje i VG. Å nå kjenner jeg etter intervjuet i går at jeg begynner kanskje å angre. Jeg har bestandig levd ett tilbaktrukket liv, fordi jeg har sosial angst og andre problemer. Hva skal jeg gjøre? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Textrovert
|
Sv: Hjelp jeg har sagt ja til å være i en repotasje i VG!!Hvis jeg var deg, så ville jeg har kontaktet VG og sagt at du trekker deg. Med mindre ting allerede er i trykken, så burde de godta det. Jeg har selv sagt nei til å delta i ymse reportasjer, fordi jeg er redd for å bli feilaktig fremstilt pluss at jeg ikke liker oppmerksomhet.
|
|
|
#3 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hjelp jeg har sagt ja til å være i en repotasje i VG!!Helt ærlig? Jeg ville nok kanskje ikke stilt opp i nettopp VG.. Det er mer fordi at de ikke nødvendigvis er kjent for den mest seriøse journalistikken. Du kan jo selvsagt stille opp og så be om å få lese gjennom saken før den trykkes, men det er ikke sikkert de godtar det.
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Hjelp jeg har sagt ja til å være i en repotasje i VG!!Jeg ville bedt dem kontakte meg når artikkelen var ferdig, slik at jeg fikk se hva de skulle skrive, og hvilke bilder de hadde tenkt å ha med. Og likte jeg det ikke, så fikk de ikke trykke det |
|
|
|
#5 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hjelp, jeg har sagt ja til å være i en reportasje i VG!!Bare vær obs på at at ved løsningen som sjugger nevner, så må ikke redaksjonen ta hensyn til ønskene. Hvis man er usikker er det da derfor best å ikke stille opp i det hele tatt.
|
|
|
#6 |
|
Textrovert
|
Sv: Hjelp, jeg har sagt ja til å være i en reportasje i VG!!Jeg ser gang på gang at selv de mest ordinære saker blir vridd og vendt på i media. De legger til og trekker fra etter eget forgodtbefinnende.
|
|
|
#7 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hjelp, jeg har sagt ja til å være i en reportasje i VG!!Du har rett til sitatsjekk, så det kan du benytte deg av. Siden vektklubben er et produkt eid av VG regner jeg med at det er en positiv gladsak. Det er uansett rart å se seg selv på trykk de første gangene, men det går fort over. Det blir aldri helt slik man hadde tenkt seg, men det legger msn mest merke til selv.
|
|
|
#8 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
Sv: Hjelp, jeg har sagt ja til å være i en reportasje i VG!!Kanskje jeg burde trekke meg da.. Håper bare det ikke er for sent. Det er ikke en vg repotasje sånn egentlig er med vektklubben.no. Så jeg har bare hatt intervju med lederen for vektklubben.no, men selvfølgelig er sikkert ikke noe bedre det |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
Sv: Hjelp, jeg har sagt ja til å være i en reportasje i VG!!hele saken skal egentlig handle om at jeg vant biggest looser konkurrasnen på vektklubben.no. Så jeg fikk ikke noen slike veldig intime og private spørsmål på intervjuet. Men huff jeg får sende hu i vektklubben en mail å si jeg føler meg veldig usikker. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp, jeg har sagt ja til å være i en reportasje i VG!!Det vil garantert være en positiv sak, all den tid den saken egentlig er ren reklame for vektklubben.
|
|
|
#12 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hjelp, jeg har sagt ja til å være i en reportasje i VG!!
En ren gladsak mao. Ikke noe å frykte.
|
|
|
#13 |
|
har gullhår
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() |
Sv: Hjelp, jeg har sagt ja til å være i en reportasje i VG!!Gratulerer med vekttapet |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
Sv: Hjelp, jeg har sagt ja til å være i en reportasje i VG!!Hehe ja blir jo en slags reklame for de, å jeg tror heldigvis ikke saken blir så stor heller. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hjelp, jeg har sagt ja til å være i en reportasje i VG!!
Det kan man ikke kreve, så hvis man tror det er mulig at man ikke ønsker intervjuet på trykk, bør man ikke stille opp i utgangspunktet. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hjelp, jeg har sagt ja til å være i en reportasje i VG!!"Biggest looser" - heter virkelig konkurransen det?
|
|
|
#17 |
|
trenger lading
|
Sv: Hjelp, jeg har sagt ja til å være i en reportasje i VG!!Jeg sa ja til et intervju i VG nå i sommer. Av forskjellige grunner ble noen andre valgt. Da jeg så artikkelen var jeg like glad det ikke var oss...
|
|
|
|
#18 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
Sv: Hjelp, jeg har sagt ja til å være i en reportasje i VG!!biggest loser |
|
|
|
|
|
#19 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Hjelp, jeg har sagt ja til å være i en reportasje i VG!!Men jeg synes du er tøff!
|
|
|
#20 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
Sv: Hjelp, jeg har sagt ja til å være i en reportasje i VG!!Familien min sier go for it, jeg sier ehhh redd.. Men som flere sier det er en posetiv sak som vil være reklame for vektklubben.no Så ehh ja får vel bare stå løpet igjennom siden det blir vanskelig å trekke seg nå hehe |
|
|
|
![]() |
|
|