Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Dere med SE X10 mini pro

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-08-10, 11:36   #1
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Dere med SE X10 mini pro

Er dere fornøyde?
Den virker så bitteliten; er den det eller går det greit å trykke på tastaturet uten å trykke på flere bokstaver samtidig?

Er det en annen telefon jeg heller burde går for?
Jeg vil ikke bare ha touchscreen.

Haster litt da jeg er på nippet til å bestille meg en knallrød liten sak nå.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 11:37   #2
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dere med SE X10 mini pro

Jeg har bestilt den røde lille saken, og gleeeder meg til å få den i posten. De kom inn på lager hos telenor i går, så jeg håper de sender den i dag. Da kan jeg, om jeg er sinnsykt heldig, hente den på fredag.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 11:38   #3
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Ja, så de hadde den på lager nemlig.
Men er den bra?
Har du sett den IR?

Gammel 04-08-10, 11:49   #4
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Den er jo liten, men i følge diverse tester jeg har lest, så går det greit å skrive på tastaturet. En vanesak.

Gammel 04-08-10, 11:51   #5
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har den ikke men har sett den i butikk.
Syns den virker tøff men litt i minste laget.
Jeg ønsker en telefon jeg kan surfe bittelitt på og da hører jeg mange si at denne er i minste laget.

Gammel 04-08-10, 11:56   #6
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Man kan jo surfe i landskapsmodus også, og da virker den "større". I følge testene.

Gammel 04-08-10, 11:58   #7
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Det har tatt sin tid men nå er jeg veldig komfortabel med denne modellen. Men så var jo kriteriet mitt å ha en liten mobil. Jeg har ikke små fingertupper overhode men skriver nå på denne uten problemer.

Gammel 04-08-10, 12:03   #8
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

Det er ikke så viktig med surfing.
Jeg skal ha en telefon jeg kan ringe og skrive SMS med.
Og som gjerne har radio og ok kamera i tilllegg.

Da tror jeg at jeg bestiller.

Gammel 04-08-10, 12:58   #9
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Det er ikke så viktig med surfing.
Jeg skal ha en telefon jeg kan ringe og skrive SMS med.
Og som gjerne har radio og ok kamera i tilllegg.

Da tror jeg at jeg bestiller.

Det var omtrent disse kriteriene jeg hadde også. Det er en veldig bra musikk mobil men jeg må nok si jeg er litt skuffet over kameraet. Det var mye bedre på min forrige SE modell.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:41.