|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva er det med Geox?Sønnen er akkurat kommet hjem fra speidercamporee, og jammen er hans sko blitt stjålet så han har gått i to dager med regnstøvler...
|
|
|
#2 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hva er det med Geox?Jeg vil tippe det er tilfeldig? Hvis ikke det er unger som sterkt ønsker seg Geox da, det er veldig hipt her vi bor hvertfall. (jeg synes dog de er fryktelig oppskrytt
|
|
|
#3 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hva er det med Geox?Jeg vet ikke hva det er med Geox, hvertfall. De er jo stive og harde i sålen, så jeg kan ikke fatte at de skal være gode å gå på i det hele tatt. Glorete i designet er de også. :nemlig.
|
|
|
|
#4 |
|
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er det med Geox?Jeg har hatt flere par geox men aldri opplevd at de har blitt stjålet .De er jo ikke noe dyrere en Ecco og endel andre merker . Men jeg synes ikke kvaliteten og funksjon står i forhold til prisen . |
|
|
|
|
|
#5 |
|
maler
|
Sv: Hva er det med Geox?Jeg vet at geox er et etterspurt merke blant barn enkelte steder, men jeg har aldri hørt at de er tyveriemner.
|
![]() |
|
|