Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva er det med Geox?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-08-10, 19:26   #1
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Hva er det med Geox?

Sønnen er akkurat kommet hjem fra speidercamporee, og jammen er hans sko blitt stjålet så han har gått i to dager med regnstøvler...

Dette er 3. gang Geoxene hans blir stjålet. Han har ikke mistet annet fodtøy. Andre par er forsvunnet fra trenings-omkledningsrom og bowling.

Har han bare vært uheldig, eller er Geox et yndet tyveri-emne ? Det er jo blitt reklamert flittigt for dem, men ellers er de vel ikke noe særlig sammenlignet med andre merker (herhjemme går det i Ecco, Timberland, o.l. til barna).

Gammel 04-08-10, 20:26   #2
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det med Geox?

Jeg vil tippe det er tilfeldig? Hvis ikke det er unger som sterkt ønsker seg Geox da, det er veldig hipt her vi bor hvertfall. (jeg synes dog de er fryktelig oppskrytt )

Gammel 04-08-10, 20:29   #3
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet ikke hva det er med Geox, hvertfall. De er jo stive og harde i sålen, så jeg kan ikke fatte at de skal være gode å gå på i det hele tatt. Glorete i designet er de også. :nemlig.

Gammel 04-08-10, 20:34   #4
Ciela
Erfaren

Medlem siden: Feb 2008
Ciela er populærCiela er populærCiela er populærCiela er populær
Standard

Jeg har hatt flere par geox men aldri opplevd at de har blitt stjålet .De er jo ikke noe dyrere en Ecco og endel andre merker . Men jeg synes ikke kvaliteten og funksjon står i forhold til prisen .

Ciela er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 20:43   #5
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet at geox er et etterspurt merke blant barn enkelte steder, men jeg har aldri hørt at de er tyveriemner.

Gammel 04-08-10, 20:43   #6
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

VI har hatt mange par , aldei opplevd at de har blitt stjålet.
Vi er veldig fornøyd med skoene, poden her blir fort varm i andre sko men ikke Geox sine.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:18.