|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() ![]() ![]() |
Lett og god 1. skolesekk?Jenta vår er veldig liten og nett. Har brukt Bergans 12 liter sekk i bhg.en. Nå skal hun begynne skolen og vi må få kjøpt ny sekk. Den skal være lettest mulig og sitte godt. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
trenger lading
|
Sv: Lett og god 1. skolesekk?Tipset mitt er å ikke høre på alle tipsene
|
|
|
|
#3 |
|
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Lett og god 1. skolesekk?Vi prøvde mange sekker, men Bergans sin skolesekk satte kjempe fint på snuppa og |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Lett og god 1. skolesekk?Deilig med rask shopping! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
Sv: Lett og god 1. skolesekk?Vi har kjøpt Norrøna Svalbard skolesekk 20 liter, virker veldig fin! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lett og god 1. skolesekk?Storesøster fikk først en Trollsekk, men den er ganske bred og blir fort tung øverst fordi det er lett å pakke store ting på toppen. Vi fant en Bergans på salg og hun fikk den. Den sitter mye bedre på min smale snuppe, og iom at den er smalere øverst så putter hun ikke tunge/store ting øverst så den er bedre å bære.
|
|
|
#7 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
Sv: Lett og god 1. skolesekk?Prøv sekken på, ikke hør på alle "velmenende" råd fra butikkekspeditører og gjør deg opp egen mening. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lett og god 1. skolesekk?Dersom hun er liten, vil jeg tro beckmann har den beste passformen..Den er smalere enn Bergans sin. Bergans sin skolesekk er noe bredere og større enn "barnehagesekken"/tursekken som dem har, så skolesekken passer ikke så godt for tynne/slanke/smale barn. |
|
|
|
![]() |
|
|