|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Problem med nett-tilkoblingAv en eller annen grunn nekter min bærbare maskin å ta inn nettet trådløst, bare med kabel.. Jeg har nå tatt bort programvaren, og lagt inn igjen med den cd`n som vi fikk fra leverandør av bredbåndet (telenor). Jeg fikk da beskjed om at jeg ikke kunne koble til trådløst automatisk med det kortet som er i maskinen, og måtte koble til med kabel.. Dette gjorde jeg, og det funker fint det. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Problem med nett-tilkobling
Og du er sikker på at det ikke er den trådløse routeren som streiker? Her kobler den seg ut rett som det er, slik at jeg må trekke ut strømkontakten bak, vente noen sekunder, og så sette i igjen. Og da virker det. |
|
|
|
#3 |
|
Opp og fram, - framover
Sv: Problem med nett-tilkoblingJa, er det. For den andre bærbare vi har funker fint på trådløst... |
|
|
|
|
|
#4 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Problem med nett-tilkoblingDu har ikke kommet borti en knapp som deaktiverer det trådløse kortet? På mange bærbare finnes en slik knapp på venstre side eller i front. Har du en indikatorlampe for trådløst? Får du opp eventuelle nettverk i nærheten hvis du søker?
|
|
|
#5 |
|
Opp og fram, - framover
Sv: Problem med nett-tilkoblingJepp, den trådløse senderen er på.. Andre nettverk? Hmmm... skal se etter.. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Problem med nett-tilkoblingHar du vært inne i enhetsbehandling og sett om det er noe der? |
|
|
|
#7 |
|
Opp og fram, - framover
Sv: Problem med nett-tilkoblingEnhetsbehandling...... eh... så god er jeg ikke. Hvor? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Problem med nett-tilkoblingKontrollpanel - system - enhetsbehandling. |
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Problem med nett-tilkoblingFår du opp nettverket deres i oversikten, eller er det selve tilkoblingen når du velger å koble til det som ikke fungerer? |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Opp og fram, - framover
Sv: Problem med nett-tilkoblingKommer opp at det er feil med ip-adressen eller at den ikke finnes når jeg prøver meg på trådløs. Kobler jeg til med kabel, funker alt fint... |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Opp og fram, - framover
Sv: Problem med nett-tilkoblingNettverket kommer opp, og signalstyrken lyser grønt, men jeg kommer altså ikke på trådløst... |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Sv: Problem med nett-tilkoblingKan du ta en skjermdump av feilmedlingen og poste her? |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Sv: Problem med nett-tilkobling- Start MS Paint. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Opp og fram, - framover
Sv: Problem med nett-tilkoblingBeklager, har helt glemt å oppdatere. Jeg la tilslutt inn drivere osv på nytt, og opptarerte modem og kortet, og vips funket det plutselig! |
|
|
|
![]() |
|
|