|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg leter etter fine lave støvletterJepp.. Noen som har sett noen fine lave ( ingen eller veldig liten hæl/kilehæl) støvletter? Er egentlig ute etter både ca ankelhøye, og opp til kneet.. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Opp og fram, - framover
Sv: Jeg leter etter fine lave støvletterIngen med tips? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
kamelkonsument
|
Sv: Jeg leter etter fine lave støvletterJeg har akkurat kjøpt med et par ankelhøye fra Camper. De er helt nydelige.
|
|
|
#4 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Jeg leter etter fine lave støvletterNoen veldig spesielle:
|
|
|
#7 |
|
Opp og fram, - framover
Sv: Jeg leter etter fine lave støvletterhe he, ja lave som i lav hæl. Men takker for forslag likevel |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Opp og fram, - framover
Sv: Jeg leter etter fine lave støvletterStilen min: Ja si det... Ikke noe veldig gjennomført stil, litt av hvert egentlig. Men liker ikke det som er "for søtt". Har vel en litt mer røff og "rocka" stil vil jeg tro. Veldig søtt og romantisk blomstermønster og rysjer og volanger er ikke helt meg for å si det slik.. Heller ikke blomster i håret, eller søte balerinasko med sløyfer... Liker mer det som er enkelt (men kan likevel ha detaljer), og pynter et antrekk opp med armbånd/ringer/smykker.. Liker det ikke om det blir for "damete/fruete" . Sist redigert av ItsOnlyMe : 09-08-10 kl 10:52. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Jeg leter etter fine lave støvletter
De minner veldig om de jeg har som både sandal, støvlett og sko (bare litt mindre "rå" såle), og de er kjempegode å gå med, kan jeg skrive under på.
|
|
|
#13 |
|
Opp og fram, - framover
Sv: Jeg leter etter fine lave støvletterJa, kanskje det går med pittelitt hæl Kanina? Og dem høye såg jo fine ut. |
|
|
|
![]() |
|
|