|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Forelska
|
MAC og styreflate-"feil"-funksjon - HJELP"Min" MacBook Pro driv og tøysar med styreflate/peikar: Den byrjar av og til å markere område i nettlesar eller på skrivebordet når eg flytter peikaren rundt, som om eg trykkar og dreg i staden for berre å dra. Av og til sluttar det av seg sjølve etter litt manipulering, men må ofte restarte skiten("Aldri noko feil med MAC" :hermestemme: ) for å få attende normalfunksjon.
|
|
|
|
#2 |
|
Come what may...
|
Sv: MAC og styreflate-"feil"-funksjon - HJELPDu kan jo gå på systemvalg og styreflate også se om du finner ut av det der.
|
|
|
#3 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: MAC og styreflate-"feil"-funksjon - HJELPHøres ut som feil på styreplaten. Det er ikke uvanlig. Du kan eventuelt sette ned følsomheten på plata til minimum, og se om det hjelper. Jeg aner ikke hvor man gjør det på en mac, men det må da være et konfigureringsprogram et eller annet sted der også.
|
|
|
#4 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: MAC og styreflate-"feil"-funksjon - HJELPDet er ikke feil, men hjørnene er konfigurert til å ha ulike funksjoner. Hos meg er det slik at dersom jeg kommer borti eller klikker til høyre for midten på styreflaten, markerer den og herjer slik som du skisserer. I begynnelsen trøblet jeg også med at den zoomet inn og ut i hytt og pine. Du lærer etterhvert.
|
|
|
#5 |
|
Forelska
|
Sv: MAC og styreflate-"feil"-funksjon - HJELP
Sist redigert av Didjeridust : 04-09-10 kl 20:12. Årsak: La til bilete |
|
|
|