|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har tro på forbedring
|
Leid leilighet i Spania?Jeg vurderer å leie leilighet i Spania til sommeren. Er det noen som har leid fint hus/leilighet nær stranden? (Det går fly til Alicante og Muricia fra Trondheim)
|
|
|
#3 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Leid leilighet i Spania?har dere vært der og kan anbefale en leilighet eller?
|
|
|
#4 |
|
Smugleser
|
Sv: Leid leilighet i Spania?Alle er jo private utleiere, så det kan jo selvsagt variere. Vi har leid en treroms på Grand Alacant et par ganger, og lurer på å leie den igjen neste år om den er ledig. Man må jo bare se an bildene og ta sjansen. "Vår" var innenfor en sånn Urbanisation med felles svømmebasseng (helt OK), men om du bor på Grand Alacant må du leie bil (10 min kjøring til flott strand, 20 min inn til selve Alicante.) Selve Grand Alacant er nokså lite spennende, og ikke sjarmerende etter min mening.
|
|
|
#5 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Leid leilighet i Spania?Torrevieja er køkjøring mot sentrum om sommeren. Landskapet er veldig tørt og det er endel strender som har sterke strømmer, sånn til info.
|
|
|
|
#6 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Leid leilighet i Spania?
Sier meg helt enig. Er heller ikke noe glad i Torrevieja. Mamma har også hus på toppen av Gran Alacant. Vi var ofte på stranden i St Pola. Etter kl 13.30 var vi ofte nesten alene på stranden. Spanjolene dro ofte opp på den tiden for å ta siesta, og de kom tilbake ved 16.30 tiden. Det går buss fra Gran Alacant til Alicante. Herlig by. Går man av på hoved/rutebilstasjonen så er man midt i byen og ikke langt unna shoppinggaten, gamlebyen og havnen. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
X First Lady
Sv: Leid leilighet i Spania?Avstanden fra Alicante flyplass og til Gran Alacant er heller ikke å forakte. Ca 15 minutter og mindre. Første gang brukte vi nesten 3 timer da vi rotet oss noe innmari bort |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Leid leilighet i Spania?Mine svigerforeldre har også hus på Gran Alacant. Nesten så man burde hatt treff der
|
|
|
#9 |
|
X First Lady
Sv: Leid leilighet i Spania?Må også nevne Altea som ligger nord for Alicante. Har noen venner som har vært der endel. Koselig sted. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Lengter etter sola
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Leid leilighet i Spania?Vi flyr til malaga via oslo til vinteren. Er en mulighet det også. Vi skal til marbella/gibraltar
|
|
|
|
#11 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Leid leilighet i Spania?Vi har leid leilighet på LaManga etpar ganger. -Flydd til Murcia.
|
|
|
#12 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Leid leilighet i Spania?Vi bodde på Jardin Foya Blanca utenfor Albir i fjor sommer - rolig og fint område og fine leiligheter men krever leiebil. Området ligger mellom Altea og Albir - ca 3 km til sentrum og strand. Det er en liten restaurant på området men utover det så trenger dere leiebil for å komme til butikk og restauranter. Frodig og fint område og korte avstander mellom mange trivelige byer. Det er rullestein på stranda i Albir men kjører dere rett sør for Benidorm (ca 15-20 minutter om jeg ikke husker feil) så kommer dere til Villajoyosa og her er det flott sandstrand.
|
|
|
#13 |
|
Har fått nytt nick
|
Sv: Leid leilighet i Spania?http://www.ownersdirect.co.uk/spain/S3918.htm Sist redigert av MsM : 09-08-10 kl 22:15. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Leid leilighet i Spania?Vi har bodd på Guardamar del Segura. husker ikke helt hva feltet vi bodde i het, men den byen var virkelig fin synes vi. Flott strand også.
|
![]() |
|
|