|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Viser tenner
|
Sv: Tiddelibom!Vi skulle hente snuppa i barnehagen, og så knapt veien i snøfokket. Da vi skulle forlate barnehagen kom det en pappa kjørende på sykkelstien, for han hadde ikke sett veien og bommet
|
|
|
#22 |
|
Opp og ned
|
Sv: Tiddelibom!Takk for titten, så ut som det var en del ja. Nummeret før tørkestativet er borte!
|
|
|
#24 |
|
Passiv
|
Sv: Tiddelibom!Nå har det stort sett gitt seg. Dagen i dag har for veldig mange gått med til å måke takene. Og innkjørsler. Sist redigert av Slettet bruker : 30-10-12 kl 01:09. |
|
|
|
#25 |
|
Tante Sofie
|
Sv: Tiddelibom!Firehjulstrekker er tingen. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tiddelibom!Litt morsomt på fredagen, sjefen kom 2 timer forsinket på jobb pga snøen. Jeg kom tidsnok. Det morsomme med det, var at han har vært bekymret for om jeg kom meg på jobb når det var mye snø. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Passiv
|
Sv: Tiddelibom!I dag har jeg vært ute og måket tak, eller jeg har begynt å måke tak. Det er vanvittige mengder. |
|
|
|
#29 |
|
Viser tenner
|
Sv: Tiddelibom!Mannen har måket verandaen i dag. Det er flott med svær veranda på sommeren, men ikke like flott på vinteren.
|
|
|
#30 |
|
Tante Sofie
|
Sv: Tiddelibom!
De som kom via Langnesbakken kom for sent på jobb. Der var det kaos fredag morgen. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Sv: Tiddelibom!
Tverrforbindelsen var også kaos. Men sjefen kom seg ikke ut av egen innkjørsel engang... |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Passiv
|
Sv: Tiddelibom!138 cm i dag, men nå skal det visst gi seg for en stund. *lettet* |
|
|
|
#33 |
|
Viser tenner
|
Sv: Tiddelibom!"Korr e bilen min?"
|
|
|
#34 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tiddelibom!Det artigste av alt er jo å først måke snøen ned fra taket, og så måke den samme snøen (bare kompakt og hardpakket etter å ha deiset ned fra taket) bort fra oppgangen til huset. Heldigvis er jeg høygravid i år, så jeg slipper å hjelpe til. Godt planlagt!
|
|
|
#35 |
|
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Sv: Tiddelibom!Hvordan går det med dere, jenter? Nedsnødd eller ute og nyter godværet om dagene? |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Passiv
|
Sv: Tiddelibom!Nå fryser vi bare nesten ihjel. Mye bedre. |
|
![]() |