Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hjelp, jeg har sagt ja til å være i en reportasje i VG!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-10, 18:03   #41
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp, jeg har sagt ja til å være i en reportasje i VG!

Flott artikkel og så flink du har vært!!

Gammel 10-08-10, 18:52   #42
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Utrolig flink har du vært, tenk å klare dette helt på egenhånd
Du bør være kjempe stolt av deg selv, pen mamma og nydelig datter(flott hest!)
Det er en stor bragd å få til det du har gjort!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-10, 19:02   #43
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp, jeg har sagt ja til å være i en reportasje i VG!!

Jeg leste artikkelen for et par dager siden og fikk et godt inntrykk. Ble du fornøyd? Synes du har gjort en helt fantastisk innsats.

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

[Surmaga innspill]Biggest loser er et kvalmt begrep. Dobbeltbetydningen bygger oppunder alle de fordommene man prøver å bli kvitt. [/Surmaga innspill]

Dette reagerte jeg veldig på også, jeg kunnet finne på å ikke bli med på et sånt opplegg bare pga bruken av et sånt begrep.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-10, 19:21   #44
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Kjempefin artikkel!

Hva slags kosthold gikk du over til? *Har også 70 kg å gå ned*

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-10, 19:22   #45
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Dette står det respekt av!

Gammel 10-08-10, 19:55   #46
Merete
Superaktiv

Merete sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vikersund
Merete er litt kulMerete er litt kul
Standard

WOW tusen takk for så masse posetiv tilbakemeldinger Jeg angrer ikke nå, jeg føler faktisk at det gjorde meg godt å få se det selv.
Jeg blir jo helt rørt av alle disse flotte orda fra dere, å tru meg veien hit i dag har vært HARD.. Men nå venter mage operasjon 27august å jeg gruer meg og gleder meg samtidig

Merete er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-10, 20:57   #47
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Wow!! Så flott du er og så inspirerende å lese Synes du var tøff som stilte opp, men det ble en fin sak som helt sikkert vil hjelpe andre!!

Gammel 10-08-10, 21:18   #48
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, var det deg? Så morsomt, og gratulerer så mye med flott resultat og fin artikkel!!

Dere som reagerte på tittelen; som det sto i artikkelen er dette noe de på forumet selv har tatt initiativ til. Og som det selvsagt er fullt frivillig å være med på. (Vi har jo hatt en og annen konkurranse her på FP også, dog ikke om slanking.) Biggest loser er tittelen på den amerikanske serien som mange (inkl jeg) synes det er inspirerende å se på, så jeg hadde sikkert slengt meg med på noe sånt om jeg hang på et slankeforum.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-10, 21:46   #49
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg tolket tittelen som litt selvironisk, på en måte. :ikke surmaget denne gang:

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-10, 21:52   #50
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Finner ikke artikkelen...

Reknar med det er denne:
http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=10017644

Har ikkje lest den sjølv, men gratulerar med innsats og resultat.

Gammel 10-08-10, 21:52   #51
Eni
tøff som havregrøt

Eni sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: oppi nord
Eni er litt kulEni er litt kul
Standard

KJEMPEBRA Merete!
Du har virkelig angrepet dette på rette måten! De ekstra kiloene kom ikke på over natta, og det å tro at de skal forsvinne i en jafs er litt vel optimistisk. Så det å innse at dette tar tid tror jeg er veldig viktig!
Syns du har vært utrolig flink, og det er virkelig motiverende å lese om deg Er glad du ikke trakk deg likevel, men kan godt forstå de blanda følelsene...

Lykke til med operasjonen!

Gammel 10-08-10, 21:55   #52
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da fant jeg den omsider - flott innsats! Og så deilig det må være!

Gammel 10-08-10, 21:55   #53
Siwa
Bør lage seg en tittel selv

Siwa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Wow!! Så flott du er og så inspirerende å lese Synes du var tøff som stilte opp, men det ble en fin sak som helt sikkert vil hjelpe andre!!

Kan bare si meg enig

storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-10, 21:58   #54
mosol
Nytt år, nye muligheter

mosol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg leste artikkelen på VGNett i dag før jeg så denne tråden. Det var jo en skikkelig glad-artikkel som du kom veldig godt ut av. Gratulerer med fantastiske resultater over lang tid

Gammel 10-08-10, 22:00   #55
Teoretica
Aktiv

Teoretica sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Trondheim
Teoretica er litt kul
Standard

Gratulerer med en stor bragd, og en flott artikkel. Du har vært beintøff. Flott å se at du får igjen for anstrengelsene dine nå.

Teoretica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-10, 22:06   #56
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Flott artikkel! Du har vært kjempeflink!!

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-10, 22:13   #57
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg leste også artikkelen på nettet, og det var en veldig fin artikkel.
Sikkert veldig spennende å se den på trykk!

Lykke til med operasjon

Gammel 10-08-10, 22:36   #58
Frantzen
Passiv

Standard

Utrolig imponerende! Og artikkelen var kjempefin.

Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 00:09   #59
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Leste artikkelen her om dagen (uten å ha sett dette innlegget). Utrolig bra!! Du har all grunn til å være stolt over den artikkelen, den er sikkert motiverende for mange.

Gammel 11-08-10, 01:55   #60
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Flott at du ikke trakk deg synes jeg. Det var en fin og positiv reportasje, og du har vært fantastisk flink og har all grunn til å være stolt! Håper du blir fornøyd etter operasjonen, jeg er veldig "misunnelig" på resultatet og du har gitt meg inspirasjon til ikke å gi opp!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:45.