|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp, jeg har sagt ja til å være i en reportasje i VG!Utrolig flink har du vært, tenk å klare dette helt på egenhånd |
|
|
|
|
|
#43 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp, jeg har sagt ja til å være i en reportasje i VG!!Jeg leste artikkelen for et par dager siden og fikk et godt inntrykk. Ble du fornøyd? Synes du har gjort en helt fantastisk innsats.
Dette reagerte jeg veldig på også, jeg kunnet finne på å ikke bli med på et sånt opplegg bare pga bruken av et sånt begrep.
|
|
|
#46 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vikersund
![]() ![]() |
Sv: Hjelp, jeg har sagt ja til å være i en reportasje i VG!WOW tusen takk for så masse posetiv tilbakemeldinger |
|
|
|
|
|
#47 |
|
På flyttefot.
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp, jeg har sagt ja til å være i en reportasje i VG!Wow!! Så flott du er og så inspirerende å lese
|
|
|
|
#48 |
|
En som trener
|
Sv: Hjelp, jeg har sagt ja til å være i en reportasje i VG!Å, var det deg? Så morsomt, og gratulerer så mye med flott resultat og fin artikkel!! |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp, jeg har sagt ja til å være i en reportasje i VG!
|
|
|
#51 |
|
tøff som havregrøt
Medlem siden: May 2010
Hvor: oppi nord
![]() ![]() |
|
|
|
#52 |
|
By the Sea
|
Sv: Hjelp, jeg har sagt ja til å være i en reportasje i VG!Da fant jeg den omsider - flott innsats! Og så deilig det må være!
|
|
|
#53 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan bare si meg enig
|
|
|
#54 |
|
Nytt år, nye muligheter
|
Sv: Hjelp, jeg har sagt ja til å være i en reportasje i VG!Jeg leste artikkelen på VGNett i dag før jeg så denne tråden. Det var jo en skikkelig glad-artikkel som du kom veldig godt ut av. Gratulerer med fantastiske resultater over lang tid
|
|
|
#55 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Trondheim
![]() |
Sv: Hjelp, jeg har sagt ja til å være i en reportasje i VG!Gratulerer med en stor bragd, og en flott artikkel. Du har vært beintøff. Flott å se at du får igjen for anstrengelsene dine nå. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp, jeg har sagt ja til å være i en reportasje i VG!Flott artikkel! Du har vært kjempeflink!! |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Curlingkone
|
Sv: Hjelp, jeg har sagt ja til å være i en reportasje i VG!Jeg leste også artikkelen på nettet, og det var en veldig fin artikkel.
|
|
|
#58 |
|
Passiv
|
Sv: Hjelp, jeg har sagt ja til å være i en reportasje i VG!Utrolig imponerende! Og artikkelen var kjempefin. |
|
|
|
#59 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp, jeg har sagt ja til å være i en reportasje i VG!Leste artikkelen her om dagen (uten å ha sett dette innlegget). Utrolig bra!! Du har all grunn til å være stolt over den artikkelen, den er sikkert motiverende for mange.
|
|
|
|
#60 |
|
En Som Trener
|
Sv: Hjelp, jeg har sagt ja til å være i en reportasje i VG!Flott at du ikke trakk deg synes jeg. Det var en fin og positiv reportasje, og du har vært fantastisk flink og har all grunn til å være stolt! Håper du blir fornøyd etter operasjonen, jeg er veldig "misunnelig" på resultatet og du har gitt meg inspirasjon til ikke å gi opp!
|
![]() |
|
|