Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Total makeover! Trenger hjelp!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-08-10, 18:15   #61
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Total makeover! Trenger hjelp!

Forresten, se her: Her kan man vist legge inn bilde av seg selv og prøve ut nye frisyrer!

http://www.hairfinder.com/hair_imaging.htm

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 19:09   #62
DollyDuck
Superduperaktiv

DollyDuck sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
DollyDuck er litt kulDollyDuck er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hannah, her.

Åh jeg er spent på å se. Regner nesten med å få en mms?

Off kårs!

Gammel 11-08-10, 19:13   #63
DollyDuck
Superduperaktiv

DollyDuck sin avatar

Standard

Klart det kommer bilder her etterpå Skal bare se jeg shopper litt også når jeg først er alene på senteret!

Gammel 11-08-10, 20:33   #64
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Gleder meg til bilder!

Gammel 11-08-10, 20:38   #65
DollyDuck
Superduperaktiv

DollyDuck sin avatar

Standard

Disse var også fine!

Gammel 11-08-10, 20:40   #66
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Med mindre man er født på feil side av 1950 synes jeg nr. 2 er en no-go.

Litt i samme stil som på det siste bildet, men en del lengre, det tror jeg du ville kledd!

Også ble jeg så glad at du synes du ble fin med litt sminke på! Altfor mange ser på sminke som jålete og fjollete, og det blir nærmest en prinsippsak å ikke bruke det. Å sminke seg er etter min mening den raskeste måten å føle seg bedre på når man har en "grå" dag.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 20:41   #67
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

.... også burde Mim sette inn bilde av frisyren sin igjen, jeg fikk jo ikke sett hva som ble anbefalt jo!

Gammel 11-08-10, 20:44   #68
DollyDuck
Superduperaktiv

DollyDuck sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Med mindre man er født på feil side av 1950 synes jeg nr. 2 er en no-go.

Litt i samme stil som på det siste bildet, men en del lengre, det tror jeg du ville kledd!

Også ble jeg så glad at du synes du ble fin med litt sminke på! Altfor mange ser på sminke som jålete og fjollete, og det blir nærmest en prinsippsak å ikke bruke det. Å sminke seg er etter min mening den raskeste måten å føle seg bedre på når man har en "grå" dag.

Kanskje frisyre nr 2 hadde sett annerledes ut om den var i en annen farge og litt mer rufsete? Men jeg liker nok best frisyre en og fire.

Ang sminke: jeg har aldri brukt mye og føler meg ikke vel med mye sminke. Men litt er fint synes jeg Folk skal kunne se at det er "meg" og ikke en "fremmed" gjemt under lag på lag på lag med sminke.

Gammel 11-08-10, 20:56   #69
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Frisyre en likte jeg veldig godt, den tror jeg hadde kledd deg veldig godt.

Man trenger ikke bruke mye sminke for å se hakket freshere ut, og så kommer det jo litt an på hvordan man legger det på også. Kom gjerne ut en dag i neste uke, så fikser jeg kjolen din samtidig som jeg kan vise deg sminketips og kanskje også legge lett hverdagssminke på deg.

Gammel 11-08-10, 21:02   #70
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

.........frisyre 2 er faktisk ikke umoderne, men fargen gjør den det.
I en friskere farge, event med noen striper i el lign, litt mer rufsete, og luggen kanskje litt skråere og lenger, så er den fin den! Tror den kunne kledt deg!

Nr 2 og 4 er ikke sååå ulike, det er bare klipt på litt ulikt vis, der nr 4 er blitt gjort mer røff med ulike lengder og farge, og det er brukt en annen styling.

Gammel 11-08-10, 21:09   #71
DollyDuck
Superduperaktiv

DollyDuck sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

.........frisyre 2 er faktisk ikke umoderne, men fargen gjør den det.
I en friskere farge, event med noen striper i el lign, litt mer rufsete, og luggen kanskje litt skråere og lenger, så er den fin den! Tror den kunne kledt deg!

Samme som jeg tenker! Må ha en enkel frisyre som ikke krever så mye dill i hverdagen for å se bra ut. Jeg skal ut om morgenen med tre gutter som skal gjøres klar (Donald begynner kl 07 på jobb så han går hjemmefra før jeg står opp) så jeg har ikke tid til å stå lenge på badet.

Gammel 11-08-10, 21:12   #72
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Standard

Jeg synes egentlig at man ikke bør ha kort hår hvis man ikke har tid til å style det. Jeg har aldri "pest" mer med håret enn når det var fyrstikkort, da lå det jo helt på kryss og tvers av huet hver morgen og måtte ordnes.

En mellomlang Bob er det mye mindre pes med, det holder med børsting- i verste tidsklemmefall til og med hestehale.

Gammel 11-08-10, 21:21   #73
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min bob er en gullfrisyre, altså, for den kan styles og fønes masse og den kan ignoreres totalt. Og jeg ser helt ok ut på håret uten stæsj i.

Jeg tror også du skal gå for litt "kalde" toner i håret, som m^2 beskriver. Og så skal du si til frisøren at du vil ha en frisyre som kan klare seg uten styling.

Sminkekurs hos Lilleleo bli bra!

Gammel 11-08-10, 21:37   #74
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av DollyDuck, her.

Samme som jeg tenker! Må ha en enkel frisyre som ikke krever så mye dill i hverdagen for å se bra ut. Jeg skal ut om morgenen med tre gutter som skal gjøres klar (Donald begynner kl 07 på jobb så han går hjemmefra før jeg står opp) så jeg har ikke tid til å stå lenge på badet.

Jeg vil tro at frisyre nr 2 ikke trenger så mye om morgenen jeg?

Ta bilde av den frisyren/frisyrene du kan tenke deg/lurer på med kamera eller mob.kamera ( event print ut) og ta med til frisøren. Forklar også at det må vere fhv lettstelt, så finner nok frisøren ut noe smart!

Kort hår er ikke så veldig pes, men klart; det er jo ikke å sammle det i en strikk akkurat å løpe ut døren. Litt vann eller spray må som regel til, men noe mer en effektive 5 min tar det sjeldent om morgenen

Ønsker deg lykke til!

Gammel 11-08-10, 22:35   #75
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg brukte like lang tid, eller lenger, på å style en glatt bobfrisyre som jeg gjør på mitt korte hår, som forresten er identisk med den frisyren Naomi Rapace har i avataren til Veravera. Mitt hår er spikerglatt, men jeg brukte allikevel rettetang med tilhørende produkter ved hver vask, noe som for meg betyr hver morgen hvis jeg ikke vil se ut som et lykketroll.

Hvis du skal ha kort hår, gjelder det å finne en GOD frisør, ellers blir det fort kjerring, gjerne med frynsete nakke, spisser ved ørene og flere rødtoner.

Ellers synes jeg du var kjempefin i jeans og den lilla toppen.

Gammel 11-08-10, 22:41   #76
DollyDuck
Superduperaktiv

DollyDuck sin avatar

Standard

Jeg tror jeg har litt lyst til å gå for noe ala frisyre nr 2. Den ser ut til å vøære enkel å få på plass når jeg har dårlig tid, samt at jeg kan style den når jeg skal dolle meg til litt.

Gammel 11-08-10, 22:49   #77
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg synes den har litt for mye høyde på toppen, og blir litt hjelmaktig. Kanskje det kan reddes ved å klippe inn flere ulike lengder gjennom overhåret? Jeg kan tenke meg at den ser fin ut de to første ukene, men så blir håret altfor "stort" når det begynner å vokse ut igjen.

Ta med bildet til en god frisør, og diskuter om hvordan frisyren kan tilpasses din hårtype. Du skal tross alt leve med den i hverdagen, også.

Gammel 11-08-10, 22:52   #78
DollyDuck
Superduperaktiv

DollyDuck sin avatar

Standard

Jeg kommer til å ha god tid fra jeg kommer til frisøren til det er min tid. Så jeg sitter og titter i frisørblader der mens jeg venter. Nå har jeg fått mange gode ideer om hva jeg vil ha.

Gammel 13-08-10, 19:03   #79
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Venter spent på oppdateringer jeg

Gammel 13-08-10, 19:05   #80
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

jupp

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:43.