|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilke jeans bruker din mann?Jeg starter med å velge et stoff jeg vil ha. Bodyhuggerne er kjempefine og behagelige for eksempel. Ligger under stretch jeans. |
|
|
|
#22 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke jeans bruker din mann?Drømmemannen bruker Levis 501. Har sikkert 6 par klin like bukser i skapet. Når de er slitte, kjøper han nye. Han er ikke så glad i forandring. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvilke jeans bruker din mann?
|
|
|
#25 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilke jeans bruker din mann?Alberto bruker å handle på Wagner på City Lade, og de buksene passer fint til meg også fordi de er høye nok i livet. |
|
|
|
#26 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvilke jeans bruker din mann?Wagner.
|
|
|
#27 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hvilke jeans bruker din mann?Rett attme kiosken, der. :snakker trøndersk: Ikke det at CL er så stor at du ikke finner butikken da. :P Jeg skal også dit i dag, men jeg kommer ikke på grunnen.
|
|
|
#28 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilke jeans bruker din mann?Den ligger langt inne på venstre side når du kommer inn hovedinngangen. På andre siden av H&M inni gangen der. |
|
|
|
#31 |
|
Introvert textrovert
|
Det var sikkert bare for å begynne å snuse på vinterklær til gutta.
|
|
|
#32 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vikersund
![]() ![]() |
Sv: Hvilke jeans bruker din mann?Han bruker diesel,nudie,og Ed Hardy jeans |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Guardian of the galaxy
|
|
|
|
#36 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvilke jeans bruker din mann?Mannen min liker diesel og g.star (sistnevnte synes jeg er skrekkelig dyre, men han kjøper dem når han er utlandet). Det hender at jeg kjøper jeans til ham. Da går jeg på Jack&Jones og kjøper noen jeg synes ser stilige ut. Han vil at de skal være litt røffe, og så er han ganske grovbygd, så de må ikke være for smale i modellen.
|
|
|
|
#37 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hvilke jeans bruker din mann?Diesel, Jean Paul, Calvin Klein og Ralph Lauren er det som befinner seg i garderoben as we speak.
|
|
|
#39 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hvilke jeans bruker din mann?En periode brukte han kun LooseFit fra Malboro Classic (36/36") og disse fikk de inn så få av så de ringte fra butikken og meldte ifra hver gang de fikk inn ett nytt "parti" (2 bukser)... Nå bruker han Jean Paul og Henry Choise.
|
![]() |
|
|