Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hjelp ang ny pc og iTunes

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-10, 19:12   #1
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Sint!

Hjelp ang ny pc og iTunes

I dag er virkelig dagen altså.
Nå som jeg har fått (les:måtte kjøpe) ny pc. Så sitter jeg her nå og lurer på hva som skjer med alle sangene jeg har lagt inn på itunes! Kan jeg ikke komme meg inn der med min nye PC? (da går jeg bananas altså)

- Uff i dag er jeg skikkelig forbanna. Har holdt på i hele dag her med PC. Akkurat som jeg ikke har andre ting jeg heller ville gjort. Den gamle pc sovnet stille inn i dag, kjøpte ny, må installere alt mulig fra skrivere, og diverse programmer.Mister noen bilder som jeg ikke hadde fått brent inn (hvis jeg ikke betaler mye pæng til en pc-doktor)+ e-poster, favorittene mine som jeg har lagt inn +++++

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-10, 09:52   #2
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp ang ny pc og itunes

iTunes innstalleres jo på pc'n så sangene ligger også der. På ny pc må du kopiere over sangene hvis du skal ha tilgang til dem. Ting kjøpt på iTunes får du vel lastet ned på nytt, gratis, men alt annet finner du ikke hvis den gamle pc'n er død. Har du hatt den hos pc-doktor og vet at det koster mye å få ut dataene?

Gammel 15-08-10, 10:05   #3
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Jepp. Sangene ligger bare på pcen. Itunes er bare et program som spiller sanger, akkurat som word er en program som viser tekstfiler. Lykke til!

Gammel 15-08-10, 10:15   #4
Høst
Ad astra

Høst sin avatar

Blogginnlegg: 339
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Men, med Sharepod kan du laste sangene ned fra Ipod'en din, legge de i en mappe og la Itunes finne de der....

Var noen her inne som tipset om Sharepod, og jeg har brukt det noen ganger fordi jeg veksler mellom forskjellige maskiner... NB! Ikke la Ipod'en sync'e med den tomme Itunes før du kjører Sharepod.

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-10, 11:36   #5
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Du kan skru ut harddisken fra den gamle pc-en og koble den til den nye via en slik: http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:10521175

du vil da ha mulighet til å hente ut dataene fra harddisken.

Med mindre det ikke var noe galt med selve disken på maskinen såklart.

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-10, 13:15   #6
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Tusen takk for info.

Gammel 15-08-10, 15:53   #7
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og så kan det være lurt å bruke denne, så mister du ikke favorittene dine.

Gammel 15-08-10, 18:21   #8
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Generelt kan man vel også si at jevnlig backup er noe man bør ha...

Det er ikke et spørsmål om pc eller harddisk kommer til å ta kveld - det er et spørsmål om når....

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-10, 20:17   #9
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Standard

Sv: Hjelp ang ny pc og iTunes

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Og så kan det være lurt å bruke denne, så mister du ikke favorittene dine.

Smart.

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Det er ikke et spørsmål om pc eller harddisk kommer til å ta kveld - det er et spørsmål om når....

Du har så rett så rett.

Gammel 21-08-10, 14:30   #10
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Ekte mannfolk tar ikke backup!

Men gråter ofte.

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:25.