|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
På vent....
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Anbefalinger mottaes med stor takk! Leie leilighet i Nice-områdetNoen som har gjort dette her og som kan anbefale sted og evt utleier? Vi tenker å fly til Nice og leie hus eller leilighet til 3 voksne og 5 barn. Privat svømmebasseng er et must og gjerne ikke så langt til havet heller. Ser for meg kanskje noe midt i mellom Nice og Cannes? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anbefalinger mottaes med stor takk! Leie leilighet i Niceområdet.....Jeg har sendt deg en link på prikk.
Det er bedre å vere lita og tøff, enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!) Gutt 2002 og jente 2005 Sist redigert av Lykken : 16-08-10 kl 22:25. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
På vent....
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anbefalinger mottaes med stor takk! Leie leilighet i Niceområdet.....Takk for flott link! Har også fått et annet tips på prikk. Tusen takk. Ser jo så bra ut. Trenger man leiebil hele tiden til disse stedene? Har aldri kjørt bil i Frankrike, men det er vel ikke for vanskelig å ta seg fram eller? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Anbefalinger mottaes med stor takk! Leie leilighet i Niceområdet.....
Ja, du trenger leiebil til og fra flyplassen, og f.eks til større innkjøp på supermarked og til utflukter til kysten etc . Sånn daglig gikk vi eller en tok joggetur på morgenen for å kjøpe brød hos bakeren og gjerne en ettermiddagstur til grønnsakshandler og kjøtthandler. Det var også en mini liten matbutikk i den landsbyen vi var i, men for større utvalg kjørte vi til supermarked noe lengre unna. Det er også 3 stk restauranter/kafeer der og en haug med gode restauranter i hele Provenceområdet som vi desverre ikke fikk prøvd ut så mye (gadd ikke med unger).
|
|
|
#5 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Anbefalinger mottaes med stor takk! Leie leilighet i Nice-områdetVi har leid via Casa vacanze, veldig fornøyd.
|
![]() |
|
|