Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva slags støvler til store legger?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-10, 09:25   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva slags støvler til store legger?

Jeg har ikke eid et par støvler siden jeg var 13.

Det er litt dårlig når man bor i Trondheim og er småbarnsmor. Men nå skal jeg ha støvler. Gjerne noen man kan gå med når man har skjørt, uten at man ser helt kokelimonke ut.

Gammel 17-08-10, 09:31   #2
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags støvler til store legger?

:følger med: (bytt ut Trondheim med Stavanger, så kunne det vært meg)

Gammel 17-08-10, 09:43   #3
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Må de være høye? Eller kan lave Ilse Jacobsenstøvler være noe?

Noen bruker Ilsestøvler også, men jeg synes ikke det ser så fint ut når snøringene er så vide, derfor kjøpte jeg lave. Det høres kanskje ikke så fint ut med lave støvler til skjørt da.

Señora er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 09:44   #4
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Duoboots er vel universalsvaret?
Ellers så er jo disse lekkersmekker synes nu JEJ da...

Jeg innbiller meg at de kan justeres i snøringa, men jeg er sannelig meg ikke sikker...

Gammel 17-08-10, 09:44   #5
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ååå, støvler ja - ikke støvletter.

Gammel 17-08-10, 09:48   #6
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Støvler ja.
Men ellers er jeg selvsagt enig med deg.

Gammel 17-08-10, 09:50   #7
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ilse Jacobsen sine er ganske så vide i skaftet - de henger og slenger rundt mine "pippstælker" ihvertfall.

Gammel 17-08-10, 10:01   #8
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Da må jeg prøve noen slike, sikkert.

Tror dere man kan få dem i sort med kirsebærmønster? Tenk så kult det hadde vært!

Gammel 17-08-10, 10:24   #9
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bare så synd at du får leopardmønster på kjøpet:

Litt finere:

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 10:35   #10
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Ilse Jacobsen sine er ganske så vide i skaftet - de henger og slenger rundt mine "pippstælker" ihvertfall.

Men de er ikke vide nok til mine legger.

Señora er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 10:38   #11
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis man har kraftige legger, innbiller jeg meg at det er enklere å finne halvhøye støvler som passer. De må vel ikke akkurat nå til kneet?

Gammel 17-08-10, 10:59   #12
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Bare så synd at du får leopardmønster på kjøpet:

Litt finere:

Hvor!? Hvor, kvinne, hvor!? Si det med en gang!

Jeg vil ikke ha helt lave støvler, men de trenger heller ikke være knehøye, selv om det absolutt hadde vært kulest.

Gammel 17-08-10, 11:01   #13
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Hvor!? Hvor, kvinne, hvor!? Si det med en gang!

Jeg googlet "rubber boot cherry", så jeg vet ikke om butikkene sender til Norge.

Gammel 17-08-10, 11:03   #14
Albertine
Passiv

Standard

Jeg kan tenke meg at bildene av de nederste støvlene førte Bæret vårt til en orgasmelignende tilstand.

Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 11:13   #15
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Jeg finner dem ikke for salg.
Jeg finner bildet og nettstedet de er postet i, men så er det en link til "kjøp disse her" eller noe slikt, og der er det bare de leopardkirsebærene.

Gammel 17-08-10, 11:29   #16
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Hunterboots har fått en modell som kan justeres i skaftet nå. Veldig fin.

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 11:50   #17
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå vet ikke jeg hvor store legger DU har, men de eneste støvlene JEG får på meg, er disse fra Søs Jensen:

De har våtdraktstoff i leggen, så de kan vides kraftig ut.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 11:56   #18
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Jeg har et par røde fra Viking med snøring. Finner dem ikke. De er ikke de høyeste, men jeg får dem over leggen hvertfall.

Gammel 17-08-10, 12:19   #19
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Kan signerer her.. Enkelte av Viking sine modellerer også vide.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 12:23   #20
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Nå vet ikke jeg hvor store legger DU har, men de eneste støvlene JEG får på meg, er disse fra Søs Jensen:

De har våtdraktstoff i leggen, så de kan vides kraftig ut.

Hvor kan man prøve disse?

Jeg har monsterlegger og eier derfor ikke støvler. Men planen er å kunne gå til jobb også på høsten, så det er kanskje en fornuftig investering?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:26.