|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Anbefal meg vanntett overgangssko til guttStorebror, som bruker str. 33 trenger nye overgangssko, og de må være vanntette. |
|
|
|
#2 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Anbefal meg vanntett overgangssko til guttmen er pax i gore-tex da?
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Anbefal meg vanntett overgangssko til gutt
Det ene paret som het Pax Hail eller noe sånt er det tror jeg. De sto i hvert fall listet sammen med støvler og vanntette sko. Elendig beskrivelse på dem på sidene til Brandos, så jeg aner ikke om det stemmer? |
|
|
|
#4 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anbefal meg vanntett overgangssko til guttVi elsker Blundstones. Det er lette, uforede boots i skinn. Det gaar til og med an aa spille fotball i dem sier gutten min. De er i skinn, men ser like fine ut uansett hva de har vaert brukt til. Maa smöres inn med litt fett av og til. Finnes i ulike brunfarger og sort. I alle fall her hvor vi bor. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Anbefal meg vanntett overgangssko til guttJeg kjøpte goretex overgangssko, halvhøye, fra Zalomon på XXL. Mener de kostet 600 kroner. Kjempefornøyd med dem.
|
|
|
|
#7 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anbefal meg vanntett overgangssko til guttVi har hatt Superfit Goretex som både vesla og jeg var kjempefornøyde med. I vår kjøpte vi softshellsko, men dem vil hun av en eller annen grunn ikke bruke, så nå må vi også kjøpe nye vanntette overgangssko til høsten. Kom over disse på viking sine sider, og synes de ser bra ut.... |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Anbefal meg vanntett overgangssko til guttEtt kriterie til - de må ha borrelås, da han ikke har lært seg å knyte enda. Det er en _må_øve_på_ting_ . |
|
|
|
#10 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Anbefal meg vanntett overgangssko til guttVi kjøpte nettopp Viking (sparrow) til lillebror. De har borrelås og er i Goretex. Kostet ca 400 kr på XXL. I tillegg er de halvhøye.
|
|
|
#11 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Anbefal meg vanntett overgangssko til guttEcco sine Goretex joggesko er gode. De er med borrelås også. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Anbefal meg vanntett overgangssko til guttVi har 2 sesonger på rad nå kjøpt viking goretex overgangssko. De koster vel 599 tror jeg, og er veldig lette, god såle, god passform, helt vanntette, og med borrelås. Guttungen kaller de for regnskoene, og det er faktisk favorittskoene her i gården.
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Anbefal meg vanntett overgangssko til guttVi hadde Viking vårsko, semskede halvhøye goretex med borrelås, vanntette, og fine - hm - da får vi ta en runde og sjekke om de har i år også. |
|
|
|
#14 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Anbefal meg vanntett overgangssko til guttVi har vært veldig fornøyde med Timberland. Har kjøpt de samme to år på rad nå.
|
|
|
|
#15 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
Disse var fine!!
|
|
|
|
#16 |
|
Det ordner seg alltid
Hvor: Oslo
Ja, det var de! Bare så synd at det er snøring på dem. Ser Viking har et alternativ med en elastisk snøring som ikke trenger å knytes. Må vurderes, tror jeg. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Det ordner seg alltid
Hvor: Oslo
Sv: Anbefal meg vanntett overgangssko til guttDisse var det jeg så hos Viking: |
|
|
|
![]() |
|
|