Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

PC-sekk

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-10, 23:10   #1
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

PC-sekk

Jeg trenger en PC-sekk.
Den må ha plass til bærbar og bør ha et stort rom. Gjerne noen små også.
Den bør i tillegg være god på ryggen og se litt kul ut.
Og helst ikke koste det samme som PC som skal være oppi :fattig student:

Noen tips?
Bør helst finnes i en fysisk butikk og ikke bare på nettet.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 19:22   #2
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: PC-sekk

Ingen som har sett noen ok sekker?

Må forresten ha plass til en 15,6" pc.

Gammel 22-08-10, 19:29   #3
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har studentpc-en til Bergans. Den har en mappe du kan legge pc'en i, og store rommelige rom, med plass til litt av hvert. God å bære er den også, men direkte kul er den ikke.

Gammel 22-08-10, 19:33   #4
Left
Passiv

Standard

Joooo jeg har sett en veldig fiiiin, men den er ganske dyr. Den ønsker jeg meg til bursdagen min. Snaut 800,- tror jeg den kostet.
Billabong - sett på Metro Senter. Husker ikke helt navnet på butikken...kunne det vært Morris...?

Den likner litt på denne, men var mye finere i fargene. Butikken ligger på samme side som bokhandelen.

Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 19:41   #5
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

Den der var veldig fargerik.

Morris har jeg ikek vært så kan ta en titt der.

Gammel 22-08-10, 22:26   #6
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Den der var veldig fargerik.

Morris har jeg ikek vært så kan ta en titt der.

Den var ikke så glorete som den der, og den fantes i mange farger. Den hadde fin polstring inn mot ryggen for pc, og et stort rom. Gode seler osv.

Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 22:59   #7
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Den var ikke så glorete som den der, og den fantes i mange farger. Den hadde fin polstring inn mot ryggen for pc, og et stort rom. Gode seler osv.

Mannen har fått en pc-sekk av meg, kjøpt på Morris. Den er han veldig fornøyd med. Den er av merket Samsonite, og finnes i tre forskjellige størrelser. Finner ikkje bilde på nett, dessverre.

Gammel 22-08-10, 23:05   #8
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har Hagløfs, en eldre versjon av denne:

Den finnes i to størrelser tror jeg, du bør nok ha den største. Ikke veldig mange rom, men jeg liker den, og den er god på ryggen. Kjøpt i vanlig sportsbutikk, G-sport tror jeg.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 07:22   #9
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

Ahh, sportsbutikk har jeg ikke tenkt på.
Takk.

Gammel 23-08-10, 07:27   #10
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

HAr HP sekk jeg også. Den er veldig god. Romslig, mange rom, og god å bære.
Aner ikke pris da jobben bestilte.
Den er også slitesterk. HAtt min i fire år omtrent, og den er like fin.

Gammel 23-08-10, 07:35   #11
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Samsonite har noen som er ganske ok. Jeg har den selv og synes den er god å ha på ryggen iallefall.

Ellers så har Golla noen freshe sekker da...

Gammel 23-08-10, 09:13   #12
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Nesten lik som denne har jeg i svart, og jeg er veldig fornøyd Den er litt stiv i ytterstoffet, så det virker som om det er litt ekstra beskyttelse for maskina.
Den finnes også i rødt.

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Samsonite har noen som er ganske ok. Jeg har den selv og synes den er god å ha på ryggen iallefall.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 09:15   #13
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

Hvordan sekk fra HP har dere da?
Den må kunne brukes som skolesekk også. Ikke bare til Pc.

@Bauche: den fra Golla var lekker, men tror nok den blir litt liten.
Kan sjekke nettsiden om de har noe annet.

Gammel 23-08-10, 10:03   #14
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Crumpler har fantastiske sekker

Gammel 23-08-10, 10:08   #15
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Crumpler.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 10:13   #16
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

Crumpler hadde fine priser også.

Skal sjekke mer ut om HP sekkene. Jeg likte de egentlig.

Gammel 23-08-10, 10:16   #17
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Crumpler kan kjøpes til halve prisen på Ebay

Gammel 23-08-10, 10:18   #18
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

Ok, men da kommer toll og moms og greier oppå?

Gammel 23-08-10, 14:35   #19
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Noe lignende denne.

Gammel 23-08-10, 15:00   #20
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøpte sekk fra Beckmann. Den har rom for PC, flere små rom i tillegg og det mest geniale er at det er et rom inn mot ryggen. Der kan verdisaker legges og ingen kommer til de så lenge du har sekken på ryggen.
Den er veldig god ha på ryggen.

Jeg kjøpte den hos Bagorama på Metro til 499,-.

De har ikke samme designet som jeg kjøpte, men det må være denne sekken.
http://www.beckmann.no/?id=streetsek...infotekst=true

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:29.