|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Funkisvilla med plassering slik at man fikk havet rett inn på stua i den opprinnelige hjemkommunen til Rochermannen og meg.
|
|
|
#62 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Ønsker: To nyoppsussede bad. Har : Ett skrøpelig baderom.
|
|
|
|
#65 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Et hus i Toscana.
|
|
|
#66 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Jeg tar gjerne vinterhagen til Esme!
|
|
|
|
#67 |
|
I mål
|
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Et funkishus som ligger omtrent akkurat der vi bor nå, med passe stor hage, luftige rom og all plass vi trenger. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Jeg har (helt frem til i dag) virkelig, virkelig ønsket meg en barnebok som jeg var så glad i som liten. I dag snublet jeg over den på Barnas antikvariat. Så nå er det faktisk ikke noe jeg virkelig ønsker meg som jeg kan komme på akkurat nå. Mitt ønske er oppfylt! :happy: |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Trondheim
![]() |
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Jeg har lenge ønsket meg en ny sykkel. En skikkelig en. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
rakkarpus
|
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?
Nysgjerrig: hvilken?
|
|
|
#71 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Et stort funkishus, med eget soverom til alle barna og bibliotek.
|
|
|
#72 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?
Gratulerer!
|
|
|
#73 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Jeg ønsker meg mest av alt en jobb jeg liker og helse til å utføre den.
|
|
|
#74 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Leilighet i Zürich. Jeg har "hjemlengsel" veldig ofte.
|
|
|
#76 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Jeg glemte "hytte" i London! Altså en liten ferieleilighet. Huset til Inagh ser også bra ut!
|
|
|
|
#77 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?En stor seilbåt med all verdens av behageligheter som store gode senger, dusj, strøm, kjøleskap, skikkelig kjøkken osv osv..
|
|
|
#79 |
|
Shake it out!
|
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Ønske nr en er å få kunne kjøpe (tilbake) min barndoms paradis, Hytten ved sjøen. Men det kommer neppe til å skje uansett hvor mye penger jeg skulle få.
|
|
|
#80 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?En litt mindre snusfornuftig mann med interiørsmak som matcher min (...altså samme mann...), og råd til massevis av interiør som jeg kan kjøpe BARE fordi jeg (da vi) synes det er fint og flott.
|
![]() |
|
|