Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-10, 15:23   #61
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?

Funkisvilla med plassering slik at man fikk havet rett inn på stua i den opprinnelige hjemkommunen til Rochermannen og meg.
Evt. samme type bygg på Kuhaguen,Singsaker eller Berg i Trondheim, i mine øyne det beste stedet å bo i hele byen Tror nok jeg må nøye meg med å kjøpe brukthus på sistnevnte steder, men drømmen hadde vært å bygge selv.

Splitter nytt møblement til å sprite opp den proppstusslige sykehusleiligheten vi bor i nå. Dette er heldigvis ett ønske som går i oppfyllelse

Ett megastort maleri av Pushwagner, av typen som tar en hel vegg.

Min egen bil. En blå mini hadde passet meg utmerket.

Slankere kropp og ny garderobe som passer til denne.

Cruisersykkel med syv gir og feste til sykkelsete. Kul hjelm (finnes det??).

Gammel 18-08-10, 15:24   #62
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ønsker: To nyoppsussede bad. Har : Ett skrøpelig baderom.

Gammel 18-08-10, 15:27   #63
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ridehall!!!

Gammel 18-08-10, 15:29   #64
Mani
Helt vanlig

Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Om jeg skal begynne å ønske meg ting som ikke kan kjøpes for penger ønsker jeg meg gjerne evig lykke og energi også.

Gammel 18-08-10, 15:37   #65
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Et hus i Toscana.

Og en god tid i halvmaraton!

Gammel 18-08-10, 15:40   #66
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jeg tar gjerne vinterhagen til Esme! Mamma har et stort drivhus på oppmurt sokkel med sittegruppe og vindruer og tomater og alt mulig i, det er et godt sted å være.

Ellers skulle jeg gjerne hatt en klone for en periode så jeg klarte å passe sutrebaby og pusse opp hus og pakke ned alt i det gamle samtidig. Jeg er jo takknemlig for at folk vil hjelpe oss, men jeg kan ikke fordra det likevel. Jeg vil helst gjøre alt selv og på min måte.

Gammel 18-08-10, 15:44   #67
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Et funkishus som ligger omtrent akkurat der vi bor nå, med passe stor hage, luftige rom og all plass vi trenger.
Og så ønsker jeg meg en baby til uten at vi må prøve så veldig å få den. Ikke sånn helt ennå, men sånn om ikke altfor lenge.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 15:47   #68
Frances
Lykkelig naiv

Frances sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Jeg har (helt frem til i dag) virkelig, virkelig ønsket meg en barnebok som jeg var så glad i som liten. I dag snublet jeg over den på Barnas antikvariat. Så nå er det faktisk ikke noe jeg virkelig ønsker meg som jeg kan komme på akkurat nå. Mitt ønske er oppfylt! :happy:

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 15:48   #69
Teoretica
Aktiv

Teoretica sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Trondheim
Teoretica er litt kul
Standard

Jeg har lenge ønsket meg en ny sykkel. En skikkelig en.
Og jeg hadde planer om å kjøpe meg det når skattepengene kommer i oktober.

Men nå blir det visst ny barnevogn i stedet, da jeg plutselig er i ferd med å få noe jeg ikke visste at jeg ønsket meg men som er veldig, veldig velkomment likevel!

Teoretica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 15:57   #70
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frances, her.

Jeg har (helt frem til i dag) virkelig, virkelig ønsket meg en barnebok som jeg var så glad i som liten. I dag snublet jeg over den på Barnas antikvariat. Så nå er det faktisk ikke noe jeg virkelig ønsker meg som jeg kan komme på akkurat nå. Mitt ønske er oppfylt! :happy:

Nysgjerrig: hvilken?

Gammel 18-08-10, 16:00   #71
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv

Barbarella sin avatar

Hvor: Trondheim
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Et stort funkishus, med eget soverom til alle barna og bibliotek.
Og så ønsker jeg meg førerkort og en ny Honda CR-V til meg og en ny Ford S-Max til mannen.
For ikke å glemme en slank kropp og en helt ny garderobe. Og å være ferdigutdannet og i en jobb som jeg trives og tjener greit i.

Gammel 18-08-10, 16:01   #72
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teoretica, her.

Men nå blir det visst ny barnevogn i stedet, da jeg plutselig er i ferd med å få noe jeg ikke visste at jeg ønsket meg men som er veldig, veldig velkomment likevel!

Gratulerer!

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 16:02   #73
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ønsker meg mest av alt en jobb jeg liker og helse til å utføre den. Det er liksom topp 1 akkurat nå.

Og så ønsker jeg meg i grunn en leilighet i utlandet. Men det er jo litt voldsomt når vi nå bygger hytte.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 16:03   #74
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Leilighet i Zürich. Jeg har "hjemlengsel" veldig ofte.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 16:06   #75
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når jeg blir rik, skal jeg ha noe slikt noe, sånn rundtomkring Somerset en plass.

Gammel 18-08-10, 16:09   #76
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jeg glemte "hytte" i London! Altså en liten ferieleilighet. Huset til Inagh ser også bra ut!

Gammel 18-08-10, 16:12   #77
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

En stor seilbåt med all verdens av behageligheter som store gode senger, dusj, strøm, kjøleskap, skikkelig kjøkken osv osv..
Men en slank og sterk kropp er noe jeg jobber hardt for og jeg håper jeg kan få til. Bruke noen tusen på operasjoner o.l. hadde vært noe.
Et flott smil med lekre tenner og pent hår. Forfengeligheten lenge leve.

Gammel 18-08-10, 16:15   #78
bønna
Deltidsmamma

bønna sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Bedre helse og et nytt, flott hus med store rom og alt på en flate. Med havsutsikt. Og en fin hage som stelte seg selv.

bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 16:18   #79
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ønske nr en er å få kunne kjøpe (tilbake) min barndoms paradis, Hytten ved sjøen. Men det kommer neppe til å skje uansett hvor mye penger jeg skulle få.

Og når man er inne på lite realistiske ønsker, så er denne også på lista:

En Mercedes 300 SLR.

Gammel 18-08-10, 16:25   #80
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En litt mindre snusfornuftig mann med interiørsmak som matcher min (...altså samme mann...), og råd til massevis av interiør som jeg kan kjøpe BARE fordi jeg (da vi) synes det er fint og flott.

Basseng.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:20.