|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
| Se resultatene: Vasker du klær like før du sender de til ny kjøper? | |||
| Ja |
|
107 | 79,26% |
| Nei |
|
7 | 5,19% |
| Bare hvis jeg ser de er skitne |
|
21 | 15,56% |
| Deltakere: 135. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Selvfølge å vaske klær du selger over nett?Ja. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Smugleser
|
Sv: Selvfølge å vaske klær du selger over nett?Jeg har aldri solgt klær, men jeg tipper at jeg ikke ville nyvasket dem rett før sending, men ville aldri ha sendt noe som ikke var rent. Det kunne altså godt ha ligget rent i skap et års tid. Det røykes forøvrig ikke hos oss. Og om jeg hadde solgt noe med flekker som ikke lar seg vaske bort, hadde jeg opplyst om det, og solgt det billig-billig.
|
|
|
#44 |
|
med mange baller i lufta
|
Sv: Selvfølge å vaske klær du selger over nett?Jeg vasker alltid klær som selges, men som andre sier ikke alltid rett før de sendes. Klærne vaskes, og legges bort før de eventuelt selges.
|
|
|
#45 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Selvfølge å vaske klær du selger over nett?Jeg vasker alltid klærne før de selges, men det kan hende at de har vært pakket bort en stund før de blir solgt. Jeg vasker alltid klær som jeg kjøper, uansett om de er/ser/lukter rene. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Selvfølge å vaske klær du selger over nett?Klærne jeg har solgt har vært rene når de ble lagt bort. Ser jeg nye flekker når de skal selges vaskes de på nytt, ellers ikke. Strykes heller ikke. Jeg er tydeligvis veldig sjuskete, skjønner jeg. Røyker ihvertfall ikke da, for hva nå enn det er verdt...
|
|
|
#47 |
|
Lengter etter sola
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Selvfølge å vaske klær du selger over nett?Klær som er nyvaskede og taes rett ut av skuffen vasker jeg ikke på nytt. Klær som har lagt pakket vekk en stund får en runde i maskinen før jeg sender de.
|
|
|
|
#48 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Selvfølge å vaske klær du selger over nett?Vasker dem om de ikke er helt ubrukte, men om det har hendt at det har vært skittent, har det iallfall ikke vært med vitende og vilje. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
bits and pieces
|
Sv: Selvfølge å vaske klær du selger over nett?Jeg sender ikke fra meg uvaska klær nei. Men de kommer ikke rett fra tørkesnora heller. De blir vasket og lagt bort til de blir solgt/gitt bort
|
|
|
|
#50 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Selvfølge å vaske klær du selger over nett?Klær jeg legger ut for salg er vasket, jeg vasker ikke rene klær før jeg sender dem avgårde, altså. De er jo rene i skap/skuffer.
|
|
|
#51 |
|
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Selvfølge å vaske klær du selger over nett?Jeg selger rene klær ja, men jeg vasker ikke rene klær før salg nei.
|
|
|
#52 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Selvfølge å vaske klær du selger over nett?Nei, det gjør jeg ikke. I hvert fall ikke hvis jeg gir det bort, eller selger veldig billig.
|
|
|
|
#53 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Selvfølge å vaske klær du selger over nett?Ja, det gjør jeg |
|
|
|
|
|
#54 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Selvfølge å vaske klær du selger over nett?
Dette passer meg også!
|
|
|
#56 |
|
Tankefull
|
Sv: Selvfølge å vaske klær du selger over nett?Melder meg i rekken av paranoide.
|
|
|
#57 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Selvfølge å vaske klær du selger over nett?
Nei, herlighet? Er klærne relativt nyvaskede ser jeg ikke helt poenget. Ikke når jeg i tillegg vet at de fleste vasker tøyet selv før de tar det i bruk. Skitne klær sender jeg selvsagt ikke, de skal være vasket og så ubrukt etterpå.
|
|
|
#59 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Selvfølge å vaske klær du selger over nett?sender ikke avgårde skittne klær.. men om jeg har vasket de for lenge siden og de har ligget i skapet lenge så vasker jeg dem ikke igjen før jeg sender dem avgårde.
|
![]() |
|
|