|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Lett skolesekk til 2. klassing?Storebror har Beckmann skolesekk, som han fikk av mormor til han startet i fjor. Du verden den er blyyytung selv uten bøker i, så jeg har lyst til å kjøpe ny sekk. |
|
|
|
#2 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lett skolesekk til 2. klassing?Den aller beste sekken vi har hatt til så små skolebarn er Lego sin - vi har hatt flere og har kjøpt dem i Legoland - men jeg tror det er mulig å få tak i dem Norge også. Kjøpte en ny til min nybakte 3. klassing i påsken og den er like god som de andre har vært - den har vunnet en eller annen "best i test" pris i Danmark, er utrolig LETT og god, står støtt på bakken/gulvet og er romslig. Ja, også er de kuuule
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Lett skolesekk til 2. klassing?Ser at Helsport Elg kommer godt ut. Noen som har testet den? |
|
|
|
#4 |
|
Bokglad
Sv: Lett skolesekk til 2. klassing?Må bare vise...
|
|
|
#5 |
|
Bokglad
Sv: Lett skolesekk til 2. klassing?Hjelp, for et digert bilde! Ja, da får du iallfall se den skikkelig...
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Lett skolesekk til 2. klassing?Fin sekk, men hvor får man kjøpt denne da? |
|
|
|
#8 |
|
maler
|
Sv: Lett skolesekk til 2. klassing?Bergans sine er gode. Jeg kjøpte 25-literen til eldstemann da han begynte i 2. klasse i fjor, han er lang og stor for alderen. 20-literen passer de som er mindre.
|
|
|
#9 |
|
Bokglad
Sv: Lett skolesekk til 2. klassing?Nei, jeg aner ikke... Men vet at jeg har sett en eldre modell på vår lokale bokhandel, rett og slett. Den jeg la inn bilde av er som nevnt kjøpt i Danmark, det er den nyeste modellen. Og den er så fiiiin
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lett skolesekk til 2. klassing?Vi er kjempefornøyd med Bergans. Høydeanvisning står på lappen når man prøver sekken så man får en pekepinn om riktig størrelse |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Lett skolesekk til 2. klassing?Jeg sverger igjen til Bergans. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lett skolesekk til 2. klassing?Beckmans sine sekekr er lettere nå enn før ja, og de finens også uten lokk nå. Så det kan nok stemme at årets modeller er omtrent like lette som Bergans. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lett skolesekk til 2. klassing?Vi har årets beckmann og den virker lett å fin på ryggen til bror.
|
|
|
|
#17 |
|
snur
|
Sv: Lett skolesekk til 2. klassing?Da har beckmann sin endret seg. Største hadde Beckmann og den er MYE tyngre enn Bergansen vi kjøpte til minste nå.
|
|
|
#18 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Lett skolesekk til 2. klassing?Da vi sjekket i fjor var i alle fall Beckman en mye lettere sekk en Bergans. Så testen i Dagbladet i dag også og der kom vel Beckman ut som nest best. Men nå er jo sekker veldig forskjellige, akkurat som barn er det. Best å prøve hvilke sekk som sitter best på barnet. Vesla her er så smal at det var kun Beckman som satt godt på henne så vi hadde egentlig ikke noe valg.
|
![]() |
|
|