|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Gavetips til en kvinne som fyller 90 år?Jeg er generelt dårlig på gaver og spesielt dårlig på gaver til eldre mennesker. Hva gir man en bestemor som fyller 90 år?
![]() |
#4 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gavetips til en kvinne som fyller 90 år?
Ja, når man er 90 er det på tide å teste ut livets fristelser.
![]() |
#5 |
flisespikker
|
![]() Sv: Gavetips til en kvinne som fyller 90 år?Smykker og silkeskjerf og pene bluser tror jeg stort sett var det jeg kjøpte til min farmor. Liker man å pynte seg, så blir det aldri for mye sånt. Hun satte spesielt pris på pene små skjerf, som passet til de pene blusene hennes, fordi hun ikke syntes hun hadde så pen hals lenger.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Gavetips til en kvinne som fyller 90 år?God håndkrem/bodylotion. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Crazy Cat Lady
|
![]() |Det kommer helt an på bestemor det, de er jo så forskjellige. Er hun frisk og rask, eller syk og skrøpelig? Ser hun godt, f eks? Jeg hadde ei bestemor man glatt kunne spandert bytur på, skikkelig sprek gammel dame. Fotbehandling, middag ute, tatovering (har hun faktisk, ja) eller kinotur. Mens den andre bestemoren min "hadde alt og trengte ingenting". Hun fikk ofte gode matvarer, ny gyngestol, telefon med store tall på, tøfler, hekleoppskrifter og garn... slik som hun likte.
![]() |
![]() |
#8 |
X First Lady
Det samme satte min farmor pris på. Hun ble 92 år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Gavetips til en kvinne som fyller 90 år?Til gamle slektninger har vi pleid å sette bilder av ungene i fin ramme. Skrytebilder blir det visst aldri nok av.
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gavetips til en kvinne som fyller 90 år?Ulltøy! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
passer i nissedrakt
|
![]() Sv: Gavetips til en kvinne som fyller 90 år?Godt undertøy i ull/silke og bilder av barnebarn el.l. Fotbehandling er også bra, eller hva med en manikyr om hun liker å pynte seg litt? En pen brosje eller pene bluser slår sjelden feil, eller en pen cardigan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
XXX
Hvor: Orkdal
![]() Sv: Gavetips til en kvinne som fyller 90 år?Min mormor elsket albumer eller kalender med bilder av alle sine kjære i. Hun fikk også en gang et bilde av sitt barndomshjem, som hun bare elsket.
![]() |
#14 |
Den som gir seg...
![]() Sv: Gavetips til en kvinne som fyller 90 år?Gaven er i boks. Bilde nr 1 er gave til bestemor/oldemor som i morgen fyller 90 år.
![]() |
#15 |
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gavetips til en kvinne som fyller 90 år?Hvis hun er spek og har litt syn igjen kan du jo ta henne med på teater. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Gavetips til en kvinne som fyller 90 år?Vår 97-åring setter mest pris på rødvin, likører og portvin, og blir helt svett av alle de innrammede bildene hun får av barnebarn, oldebarn og tippeoldebarn. Det er noen av dem, og det blir bare rotete og altfor fullt sier hun. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Den som gir seg...
![]() Sv: Gavetips til en kvinne som fyller 90 år?Det ble bildegave fra oss. Hun har aldri fått innrammet bilde av mine fem gullskatter tidligere og jeg får bare håpe og tro at hun vil sette pris på det.
![]() |
#18 |
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kjempefint bilde av ungene dine amor. Kjekt å se dem igjen. Størstejenta er jo voksen jo. Jeg er helt sikker på at hun vil sette pris på denne gaven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gavetips til en kvinne som fyller 90 år?For en fin flokk du har, Amor! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|