Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Selvfølge å vaske klær du selger over nett?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Vasker du klær like før du sender de til ny kjøper?
Ja 107 79,26%
Nei 7 5,19%
Bare hvis jeg ser de er skitne 21 15,56%
Deltakere: 135. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-10, 21:05   #81
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Selvfølge å vaske klær du selger over nett?

Tror jeg må begynne å kjøpe av Mim istedenfor å selge til henne, om man får mumikopper med på kjøpet *får aldri nok*

Jeg sender altid rene klær, men ikke alltid nyvasket. Kunne aldri sent fra meg noe som ikke var rent.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-10, 08:54   #82
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Ja, det er vasket og pent sammenlagt når det selges eller gis bort. Sist jeg ga bort fravokst barnetøy (tilsvarende tre breddfulle bæreposer) så strøk jeg klærne og la de pent de en fargerik kartong fra IKEA også, men vanligvis er jeg ikke riktig sååå inspirert.

Jeg har kjøpt klær på nett (på et annet forum enn dette) som var skitne da jeg fikk de. Ikke noe særlig kjekt.

Sist redigert av Cuyahoga : 20-08-10 kl 08:54. Årsak: skriveleif
Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-10, 09:04   #83
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av cuyahoga, her.

Ja, det er vasket og pent sammenlagt når det selges eller gis bort. Sist jeg ga bort fravokst barnetøy (tilsvarende tre breddfulle bæreposer) så strøk jeg klærne og la de pent de en fargerik kartong fra IKEA også,.

Du skal være glad det ikke er meg du gir bort klær til. De klærne hadde blitt til en krøllete haug etter omtrent 2 sekunder hjemme hos meg, noe som sikkert hadde føltes (om ikke veldig, så i alle fall litt) bittert.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-10, 09:07   #84
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Du skal være glad det ikke er meg du gir bort klær til. De klærne hadde blitt til en krøllete haug etter omtrent 2 sekunder hjemme hos meg, noe som sikkert hadde føltes (om ikke veldig, så i alle fall litt) bittert.

Neh, det tror jeg at jeg hadde taklet fint, gitt. :er realist:

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 01:47   #85
MillyMollyMandy
Aktiv

MillyMollyMandy sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
MillyMollyMandy er litt kulMillyMollyMandy er litt kul
Standard

JA! De må være nyvaskede!

MillyMollyMandy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 02:08   #86
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Stryke? Vaske flere ganger?

Gammel 22-08-10, 10:18   #87
Havbris
Aktiv

Havbris sin avatar

Havbris er litt kul
Standard

Selvsagt vaskes tøyet.
Men jeg har funnet ut at det er så mye styr å skulle ta bilder av alt, så jeg slenger det ned til naboen i stedet.

Havbris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 12:36   #88
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 41
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Note to self: jeg må aldri selge klær til Bauche. Jeg hater nemlig intenst å stryke.

/

Jeg vasker de før jeg pakker dem bort. Om det lukter for mye "skap", så vasker jeg dem igjen før de selges/gis bort.

Gammel 22-08-10, 15:41   #89
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en egen trådkurv på vaskerommet som jeg legger bort klær som er for små etc. i, og dit havner ting når jeg bretter sammen nyvaskede klær.
Det som er i den kurven kan fint bli liggende leeeenge før de kommer videre, men det er jo fortsatt rent. Kunne ikke ramlet meg inn å vaske det enda en gang.

Gammel 22-08-10, 15:48   #90
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vasker ikke rene klær om igjen, og jeg stryker aldri noe som helst. So there.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 19:24   #91
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg vasker ikke rene klær om igjen, og jeg stryker aldri noe som helst. So there.

Jepp!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 19:42   #92
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Har faktisk aldri falt meg inn å vaske reine klær om igjen. Stryker gjør jeg heller ikke. *lat*

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 20:07   #93
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Når jeg henter frem klær for salg i skapet , så er de iallefall rene når jeg har lagt dem der. Håper virkelig ikke noen har fått skitne klær av meg. Man blir jo nesten litt paranoid av slike innlegg.

Sist redigert av Pelikan : 22-08-10 kl 20:19.
Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 21:09   #94
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelikan, her.

Man blir jo nesten litt paranoid av slike innlegg.

Ja, det er jo noe vidunderlig passivt-aggressivt ved å lage en slik generell tråd.

Gammel 22-08-10, 21:20   #95
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Ja, det er jo noe vidunderlig passivt-aggressivt ved å lage en slik generell tråd.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 21:21   #96
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Klær jeg legger ut for salg er vasket, jeg vasker ikke rene klær før jeg sender dem avgårde, altså. De er jo rene i skap/skuffer.

Jeg vasker ikke klær jeg kjøper heller. Eller jeg har hvert fall ikke gjort det, jeg stoler nemlig på andres vaskeegenskaper.

Denne kan jeg signere.

Det er jo ikke særlig miljøvennlig å vaske, legge vekk, selge, vaske, sende hvorpå mottaker vasker igjen!?

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:25.