Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva kan jeg ta for en 2007 TFK joggster twist?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-08-10, 17:21   #1
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Hva kan jeg ta for en 2007 TFK joggster twist?

SOLGT
Til en heldig FP person

Sportsvogn.
Har 2 trekk. Svarte "orginale" og så kjøpte jeg et limegrønnt uten om, som kalesjen er brukt 1 gang, men trekket flere ganger men ser nytt ut.
Vogna er mye brukt men mye igjen i. Den er ripet fra normal bruk vil jeg si.
Har fått spesialsydd stormtrekk til den

Snoopy er sluttet å sove i bhg og jeg har ikke plass å oppbevare vogna .noe jeg skulle ha gjort om jeg viste at vi eks skulle ha en til innen 2 år. For jeg liker utsende bedre på denne en på nye tfk twist og den helt nye tfk`en.. de nye twistene har sånn rar dings fremme for å låse hjulet med

Eneste vogna som har overlevd en hel vognperiode i mitt hus

Vet ikke en gang hva jeg betalte for den men ser de koster 6000 ny nå.

Hva kan jeg ta for den?

Sist redigert av Honda : 15-10-10 kl 00:27.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 09:35   #2
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva kan jeg ta for en 2007 TFK joggster twist?

Gammel 21-08-10, 09:44   #3
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte en 3 år gammel OTH for 2000

Gammel 21-08-10, 09:45   #4
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg solgte nylig vår 2006-modell for 2200,-. Det var kun ett trekk, et delvis ødelagt originalt regntrekk og et uoriginalt trekk. Noen småskrammer på ramma etter frakt inn og ut av bilen, ellers i god stand.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 09:46   #5
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er nypris på OTH og TFK lik?

Gammel 21-08-10, 09:53   #6
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror prisen er ganske lik ja, Fadese, men jeg er så lite vogninteressert at jeg har ikke peilig, sånn egentlig.

Gammel 21-08-10, 09:57   #7
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg tror prisen er ganske lik ja, Fadese, men jeg er så lite vogninteressert at jeg har ikke peilig, sånn egentlig.

Ikke jeg heller.
Jeg satte 2200,- da jeg la vogna ut på finn.no på bakgrunn av hva jeg så vogner lå på i pris. Og det er ikke så mange TFK-vogner til salgs, så de går fort. Jeg la ut vogna sent en kveld, og vogna ble solgt tidlig neste dag.

Gammel 21-08-10, 09:59   #8
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Jeg solgte nylig vår 2006-modell for 2200,-. Det var kun ett trekk, et delvis ødelagt originalt regntrekk og et uoriginalt trekk. Noen småskrammer på ramma etter frakt inn og ut av bilen, ellers i god stand.

Takk

Ja det orginale gjennomsiktige regntrekket er øddelagt bak men funker supert, men de likte ikke det i bhg så der brukte de et simo trekk.

Ripene er mest fra at jeg har lagt i sammen vogna litt uforsiktig.
Men vogna har vært oppbevart innen dørs både hjemme og i bhg.

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg kjøpte en 3 år gammel OTH for 2000

Jeg tenkte først 1500 men kanskje jeg skal prøve på litt høyere sum . takk

Gammel 21-08-10, 10:05   #9
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Er nypris på OTH og TFK lik?

På barnashus.no er prisen lik 6669

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:06.