|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Museum o.l i LondonSkal til London i november. Har et par dager til rådighet og ønsker å få med meg litt mer enn shopping. Vi skal til Nothing Hill en dag og vi skal se "We will rock you" en kveld. Covent garden er en selvfølge, men jeg kunne tenkt meg litt til, gjerne museum eller noe i den gaten. Anbefalinger og beskrivelser ønskes
|
|
|
#4 |
|
Metallica!!
|
Sv: Museum o.l i LondonJeg likte veldig godt st thomas old operating theatre, ikke langt fra madamme tussauds. (Eller hvordan det nå skrives)
|
|
|
#5 |
|
Metallica!!
|
Sv: Museum o.l i LondonHer er forresten link til operating theatre. http://www.thegarret.org.uk/
|
|
|
#6 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Museum o.l i LondonScience museum er et must for meg.
|
|
|
#7 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
Sv: Museum o.l i LondonTusen takk for tips. Tar gjerne i mot flere :nikker.
|
|
|
#8 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Museum o.l i LondonIkke helt svar på spørsmålet ditt, men jeg må bare svare likevel. Mitt yndlingsmuseum i verden, Pitt Rivers Museum, ligger i Oxford - det er jo ikke så langt fra London. Et fantastisk lokale med en fantastisk samling hvis man liker arkeologiske og etnografiske samlinger. Og så får man med Oxford Museum of Natural History i slengen - de ligger i samme bygning. Jeg har desverre bare vært der en gang, men skal definitvt tilbake.
|
|
|
#9 |
|
Populærkulturjunkie
|
Sv: Museum o.l i LondonNatural History Museum er en favoritt hos meg. Der går det fort en dag. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Museum o.l i LondonKommer jo litt ann på hva du liker. Jeg har sett "We will rock you" og syntes det showet var utrolig bra. Jeg er ikke veldig begeistret for kunst, men liker museum som viser historie fra de forskjellige tidsepokene så for meg er British Museum, Museum of London og Tower of London spennende steder. Du kan også besøke hjemmene til Sherlock Holmes og Sigmund Freud Jeg syntes også sånn som Camden Marked er morsomt (helger).
|
|
|
#12 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Museum o.l i LondonDra i Tower of London i stedet. Det er museum og utstilling og masse moro hvis du følger en guidet tur. Skikkelig Kinder-egg.
|
![]() |
|
|