|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
intro
|
![]() Modulsofa: Hvilken løsning?Det ser ut til at jeg biter i det sure eplet og går med på en sjeselongløsning når vi nå skal kjøpe ny sofa. Sofaen blir en stor koloss, og det er greit nok. Slik rommet ser ut, passer det bra - med rommet, peisen, tv-en etc. Spørsmålet er om vi skal ha to "åpne ender" eller bare én. I forslag 1 på bildet går begge delene av sofaen ganske nøyaktig bort til et vindu. I forslag 2 fortsetter sjeselongen et stykke under vinduet. Hva tror dere? Er det best om det blir symmetrisk? Blir det rart med et så kort hjørne som skissert på løsning 1? Hvor anvendelige er egentlig slike sjeselonger?
![]() |
![]() |
#2 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Modulsofa: Hvilken løsning?Sjeselongen er så deilig å sitte og sløve i, så to er deilig hvis begge liker å sitte og lese hver sin bok, i hver sin ende.
![]() |
#5 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Modulsofa: Hvilken løsning?Vi har 3 hjørne 2 sjeselong. Living fra bohus. Kjempedeilig. Eller var det online vi endte med? Uansett , det er hjellegjerde, og ser fortsatt ny ut.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Modulsofa: Hvilken løsning?Jeg likte begge løsningene, vi har løsning nr 1 uten den ene sitte delen på ene siden, altså bare 3 seter pluss sjeselong ...
![]() |
#7 |
intro
|
![]() Sv: Modulsofa: Hvilken løsning?Takk for svar!
Noe av problemet mitt er at jeg er usikker på hvor effektive sitteplasser disse sjeselonggreiene egentlig er. Blir de brukt - annet enn til å ligge og lese bok/se på TV?
![]() |
![]() |
#8 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Modulsofa: Hvilken løsning?Jeg har ikke sjeselong selv, men det funker jo helt fint som vanlig sete hvis det er mange folk? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
intro
|
![]() Sv: Modulsofa: Hvilken løsning?...og da vi endelig hadde bestemt oss for to sjeselonger, og etter mye om og men valgt stoff og bestilt, ringer de etter ei uke og sier at stoffet har gått ut.
![]() |
![]() |
#10 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Modulsofa: Hvilken løsning?Jeg hadde valgt løsning 1, det er noe tilsvarende det vi har selv og er godt fornøyd!!
![]() |
#11 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Modulsofa: Hvilken løsning?Tillegg: Ser dere har gått for den andre løsningen og bestilt, men så kjedelig at stoffet har gått ut.
Dåtten ♥ 2006, Fjåtten ♥ 2008 & Lyn fra klar himmel ♥ 2018 Some people just need a high-five. In the face. With a chair. Sist redigert av Bomull : 01-09-10 kl 12:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
intro
|
![]() Sv: Modulsofa: Hvilken løsning?Tusen takk for tips, Absalone! Det skal definitivt sjekkes videre. Jeg tror per i dag at vi kommer til å heve kjøpet på Living når vi ikke får det trekket vi hadde bestilt. At sofaen skal være grønn (
![]() |
![]() |
#13 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Modulsofa: Hvilken løsning?Du må nok be noen kyndlige konsulenter (og håpløse andre) på besøk for å vurdere saken.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|