Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kler du de fargene du liker?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-10, 00:56   #21
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kler du de fargene du liker?

Hvor får man gjort en slik analyse event?

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 06:43   #22
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Jeg liker grønt. Men jeg ser virkelig syk ut i grønne klær, blek og gusten. Det samme med de fleste nyanser av off-white, beige. Rosa går greit om vinteren når jeg er superblek, men om sommeren ser jeg grusomt vulgær ut i den fargen.
Klar blå (kongeblå?) er fint til meg, men en farge jeg sjelden finner noe i, og ikke leter jeg så grundig heller. Burde kanskje det. Korallrød er vel også en fin farge til meg, tror veldig mange kler nettopp den fargen. Men jeg har for tiden ikke et eneste plagg i korallrødt.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 11:59   #23
MillyMollyMandy
Aktiv

MillyMollyMandy sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
MillyMollyMandy er litt kulMillyMollyMandy er litt kul
Standard

Jeg tror det er slik at de fleste velger "riktig" farge helt instinktivt.
Jeg fikk tatt en slik fargeanalyse for lenge siden og husker at jeg var veldig fornøyd og helt enig i at akkurat de fargene passet meg. Dette var farger som jeg selv hadde plukket ut og brukt i klær før jeg hadde tatt den analysen...

MillyMollyMandy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:50.