|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Filmtips til 9 års barnebursdag, både jenter og gutter?Storesøs skal ha hele klassen i 9 års dagen sin.
|
|
|
#2 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Filmtips til 9 års barnebursdag, både jenter og gutter?Alvin og gjengen 2? Den Alice in wonderland-filmen? Charlie og sjokoladefabrikken? Bestevenner?
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Filmtips til 9 års barnebursdag, både jenter og gutter?
Alvin og gjengen var et lurt forslag. Takk!
|
|
|
#4 |
|
Bedreviter
|
Sv: Filmtips til 9 års barnebursdag, både jenter og gutter?Jeg ville ikke valgt en spillefilm; jeg ville valgt kortere filmer i stedet. Ikke alle barn har tålmodighet til å sitte en helm gjennom, noen har sett den før, andre synes den er kjedelig osv. Hvis dere velger noe med kortere eposider, kan dere bare kutte filmvisningen når flertallet er lei, utan å måtte skuffe de som fortsatt sitter igjen med å kutte filmen halvveis. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Filmtips til 9 års barnebursdag, både jenter og gutter?
|
|
|
|
#6 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
Sv: Filmtips til 9 års barnebursdag, både jenter og gutter?Mr Bean er det 9 åringen min liker best |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Filmtips til 9 års barnebursdag, både jenter og gutter?Jeg ville ihvertfall aldri ha vist Alice in Wonderland, for å si det sånn. En ting er at jeg synes det er helt feil, en annen ting er at min niåring antakelig hadde gått. |
|
|
|
![]() |
|
|