|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
etterpåklokest
|
Sko til barn som ikke går endaJeg har to små på litt over året som ikke kan gå enda. Så langt har de ikke hatt sko på beina... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Jeg ble frisk!!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sko til barn som ikke går endaVi kjøpte vanntette "lobber" til lillesøster da hun begynte i barnehagen.
|
|
|
#4 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Sko til barn som ikke går endaKnerten fikk sko en stund før han kunne gå skikkelig. Han gikk jo rundt med alt mulig rart som støtte før han gikk selv. Vi kjøpte vanlige "førstsko" til ham. Solid hælkappe er vel det eneste jeg husker var viktig.
|
|
|
|
#5 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Sko til barn som ikke går endaVi kjørte også slike vanntette lobber/labber/poser på bena hans den første vinteren da han ikke kunne gå. Det er tungt å dra med seg bakparten med sko som subber i bakken.
|
|
|
#6 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Sko til barn som ikke går endaBlir virkelig sånne lobber varme nok? Jeg har sett dem på enkelte av barna i barnehagen og jeg synes det ser så lite og tynt ut (selv om det sikkert er plenty av ullsokker inni).
|
|
|
|
#7 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Sko til barn som ikke går endaIkke helt enkelt dette, synes jeg. Vanskelig å finne noe som er lett og behagelig for små kropper som skal komme seg rundt og som samtidig takler vann og søle. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2010
![]() |
Sv: Sko til barn som ikke går endaJeg kjøpte vintersko til gutten min i fjord selv om han ikke kunne gå enda. Men det blir kanskje litt varmt ennå? Hva med sånn mine første sko, men store nok til å ha litt tykker labber i. Blir fort kaldt utover nå! |
|
|
|
|
|
#9 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Sko til barn som ikke går enda
Tja. De lobbene vi har (fra Troll) har ganske tykt ullfor, så akkurat nå vil jeg heller tro at de er for varme enn for kalde. Men jeg vil tro at de blir glatte om vinteren, på snøføre ja. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Sko til barn som ikke går enda*abbonerer* Har ei tulle som skal begynne i barnehagen og tenkt det samme.
|
|
|
#11 |
|
Jeg ble frisk!!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Sko til barn som ikke går endaLillesøster begynte i barnehage midt på vinteren. (januar)
|
|
|
#12 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Sv: Sko til barn som ikke går endaHar du vurdert denne buksen? Den er fantastisk til barnehagebarn som fremdeles ikke kan gå selv. Kjøpte en slik til snuppa mi, og den fungerte veldig bra den korte tiden hun ikke gikk selv. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
etterpåklokest
|
Den buksa så veldig kjekk ut, men ikke helt kompatibel med at jeg ikke har lyst til å bruke penger på noe de ikke kan bruke lenger når de kan gå. Og de skal gå snart, bank i bordet. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Sko til barn som ikke går endaStonz er geniale. Varme, gode og har en ganske solid såle som ikke sklir, samtidig at de er myke nok til at ungene kan kravle rundt med dem. Innlegg finnes det også, til kjøligere dager. Brukte dem i hele vår til minstejenta, og de var virkelig vanntette!
|
|
|
|
#16 |
|
Guardian of the galaxy
|
Det er vel bedre at ungene lærer seg å gå med bare bein enn med sko, sier de kloke og vise.
|
|
|
#17 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Sko til barn som ikke går endaJeg anbefaler også Stonz. Vanntette, god passform og mange fine modeller. Innlegget gjør at de kan brukes på de kaldeste dagene også. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Sko til barn som ikke går endaHvis noen skal selge noe slikt så send meg melding.
|
![]() |
|
|