|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Drømmer
|
Sv: Hvordan ser en typisk morgen ut hos dere for tida?06.00: Mannen står opp , kler på seg og drar på jobb |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvordan ser en typisk morgen ut hos dere for tida?Den enkle varianten - annenhver uke
|
|
|
#24 |
|
|
Sv: Hvordan ser en typisk morgen ut hos dere for tida?
Åkeida. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
maler
|
Sv: Hvordan ser en typisk morgen ut hos dere for tida?0630 vekkerklokka ringer, mannen står opp. Plutten kommer over i senga mi hvis han ikke allerede er der. Mannen dusjer og går på do (det siste er viktig har jeg skjønt
|
|
|
#26 |
|
Aktiv
Medlem siden: Aug 2010
![]() |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvordan ser en typisk morgen ut hos dere for tida?Jeg leser og konstaterer at vi skal bli strengere på barnetv om morgenen. Først påkledning, så barnetv. De ser på tv mens de spiser. Det går tidvis SVÆRT sakte.
|
|
|
|
#28 |
|
Helt konge
|
Sv: Hvordan ser en typisk morgen ut hos dere for tida?Skal vi se. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi har tv-forbud før skolen. Tv om morgenen forekommer kun i helgene.
|
|
|
#30 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvordan ser en typisk morgen ut hos dere for tida?07.00- 07.15: Vekkerklokka ringer
|
|
|
#31 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Hvordan ser en typisk morgen ut hos dere for tida?0530: vekkeklokka ringer
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hvordan ser en typisk morgen ut hos dere for tida?Hvis alt går på skinner, så.... Sist redigert av Dronningen : 24-08-10 kl 14:13. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Borte
|
|
|
|
#34 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvordan ser en typisk morgen ut hos dere for tida?Normalt: Mann står opp først, dekker frokostbord og smører niste og spiser frokost i fred og ro.
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel Sist redigert av Polyanna : 25-08-10 kl 19:28. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Nyt det så lenge det varer. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvordan ser en typisk morgen ut hos dere for tida?Ja, det aner meg at det er forbigående.
|
|
|
#37 |
|
intro
|
Sv: Hvordan ser en typisk morgen ut hos dere for tida?06.00: Mannen står opp, ordner seg, koker havregrøt og drar på jobb per tog eller sykkel
|
|
|
|
#38 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Hvordan ser en typisk morgen ut hos dere for tida?Vi står opp syv. Storesøster dusjer/kler på seg/lager frokost og matpakker til seg selv. Jeg lirker med morgengretne puddingen slik at hun blir påkledd, og hjelper så å lage brødskive og matpakke til henne hvis det går tregt. Vi sitter samlet og spiser frokost. Tannpuss og ytterklær ordnes før avgang skole.
|
|
|
|
#39 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvordan ser en typisk morgen ut hos dere for tida?Kommer ann på, men sånn ca som dette, kommer litt ann på hvem som gjør det, noen ganger drar jeg på jobb kl 5, andre ganger begynner mannen så tidlig. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Hvordan ser en typisk morgen ut hos dere for tida?Lorien: Veldig bra beskrivelse! |
|
|
|
![]() |
|
|