|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() ![]() ![]() |
Mallorca i høstferien?Noen som har erfart Mallorca så sent som i høstferien? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
bits and pieces
|
Sv: Mallorca i høstferien?Jeg har vært for maaaaaange år siden. Vi hadde da i allefall knall vær opp mot 30 grader mener jeg å huske. Elendig vær uka før og uka etter vi var der
|
|
|
|
#3 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Mallorca i høstferien?Vi var der for noen år siden på 2-ukers tur. Knallvær første uka og regn neste. Været er ustabilt på Mallorca i månedskifte september/oktober. Om du drar i høstferien bør du ha tenkt på alternative aktiviter enn bading hver dag.
|
|
|
#4 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mallorca i høstferien?Jeg vet om en som måtte kjøpe seg ullgenser der i høstferien. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Mallorca i høstferien?Man kan være heldig, og man kan være uheldig. Det som er sikkert er at det ikke er gitt at man får fint vær. Så er været en viktig faktor er ikke Mallorca stedet å reise til, dessverre.
|
|
|
#6 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
Sv: Mallorca i høstferien?Jeg, (familien) elsker Mallorca og er der nesten hver sommer, men ikke i år da vi valgte og dra til Hallas. Nå sitter jeg her hjemme i regnet og savner øya. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Sv: Mallorca i høstferien?Mallorca i høstferien kan være risikosport hva angår pent vær. Ustabilt og alt i fra veldig varmt til veldig kaldt kan man oppleve.
|
|
|
#8 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Mallorca i høstferien?Veldig usikkert værmessig så sent i sesongen. Det er mer værsikkert øst i Middelhavet. Rhodos, Kypros, f eks.
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Mallorca i høstferien?Ja, vi frøs og skal aldri der i høstferien igjen. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Duracell
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Sv: Mallorca i høstferien?Vi synes det var veldig ustabilt og reiser nok heller til Tyrkia såpass seint.
|
|
|
#11 |
|
passer i nissedrakt
|
Sv: Mallorca i høstferien?kan være ganske ustabilt, ja. Var der første uka i oktober en gang, og vi hadde noe regn men mest sol. Det var vel par-og-tjue-grader cirka. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
Sv: Mallorca i høstferien?Tror vi tar Mallorca neste sommer istedet, hvis været er så ustabilt. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Textrovert
|
Sv: Mallorca i høstferien?Jeg har bodd på Mallorca, og i oktober holdt vi på å fryse ihjel, kjentes det ut som. De stakkars charterturistene gjorde ikke annet enn å gå på fylla, for å være på stranda var i alle fall helt utelukket. Jeg husker jeg gikk med tjukk genser og alpelue hver dag for ikke å fryse så altfor mye.
|
|
|
#14 |
|
Glad i frukt
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Mallorca i høstferien?Vi var der en uke i fjor, i midten av september. Det regnet hver dag, bortsett fra den første dagen, og det var kaldt. Mildt sagt ganske skuffende. |
|
|
|
![]() |
|
|