|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Erfaren nok
|
Misfornøyd med støvletter fra Duoboots. Hva kan jeg forvente?Jeg kjøpte disse i slutten av desember i fjor. Jeg brukte de litt i vinter/vår, men ikke sånn kjempemye, siden de var litt trange da. Jeg har brukt de litt nå, men ser at sålen på hælen "flasser/revner" helt opp.
|
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Sv: Misfornøyd med støvletter fra Duoboots. Hva kan jeg forvente?Kan det være saltskader? Siden de har sånne hvite flekker ellers. Jeg syns for øvrig det er fair at du må sende dem inn, slik at de kan se på dem og eventuelt fikse det.
|
|
|
#3 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Misfornøyd med støvletter fra Duoboots. Hva kan jeg forvente?De hvite flekkene er skitt.
|
|
|
#6 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Misfornøyd med støvletter fra Duoboots. Hva kan jeg forvente?
Hva kan skomakeren gjøre? Skifte såle?
|
|
|
#7 |
|
Textrovert
|
Sv: Misfornøyd med støvletter fra Duoboots. Hva kan jeg forvente?Ja, det var jeg som sa jeg hadde en annen såle. Men jeg har ikke sjekket, så mulig jeg tar feil.
|
|
|
#8 |
|
Glamorøs
|
Jeg tenkte det var vinterstøvler, så salt fra strøing. Jeg tenkte ikke på at du har sendt inn bilder, da syns jeg det burde holde. Jeg syns det var litt vanskelig å se utifra de bildene du la ut her, kanskje hvis du sender noen fler, så syns de det er greit? Sålen skal jo ikke falle av etter noen måneders bruk.
|
|
|
#9 |
|
Salt in the rainbow
|
Han skiftet sålene, ja. Har du prøvd å sende mail til info-no@duoboots.com og se hva som skjer? |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Erfaren nok
|
Åja, sånn sett.
|
|
|
#11 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Misfornøyd med støvletter fra Duoboots. Hva kan jeg forvente?Kjæresten til eldste datter er god gammeldags skomaker.
|
|
|
#12 |
|
Pauset
|
Sv: Misfornøyd med støvletter fra Duoboots. Hva kan jeg forvente?Jeg lurer på å få mine støvletter "gummiert" om det går ann. De er nesten helt flate og ville vært en del bedre å bruke på vinterstid om jeg fikk dette gjort. Men jeg aner jo ikke pris osv... |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Misfornøyd med støvletter fra Duoboots. Hva kan jeg forvente?De nekter å gjøre noe som helst tydeligvis, uten å ha sett støvlettene.
|
|
|
#14 |
|
Fortynnet
|
Sv: Misfornøyd med støvletter fra Duoboots. Hva kan jeg forvente?Jeg klagde på et par støvletter fra duoboots, som var brukt en hel vinter. Sålen hadde fullt av sprekker hele veien rundt, støvlettene var ellers fortsatt pene og lite slitt. Jeg sendte bare bilder (flere tydelige, også av hele). Trengte ikke sende dem, og fikk nye i posten, så jeg var veldig fornøyd ned servicen. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Erfaren nok
|
Må ha skjedd noe med servicen tydeligvis.
|
|
|
#20 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Misfornøyd med støvletter fra Duoboots. Hva kan jeg forvente?Jeg har nå levert de inn til skomaker her. Han trengte ikke skifte hele sålen, bare sålen der hælen er. Ferdig imorgen. Tror ikke det blir så dyrt. Jeg orker ikke koste på t/r England når de ikke kan si om de vil dekke reperasjon eller sending.
|
![]() |
|
|