Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Grå støvletter?!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-08-10, 13:15   #41
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Grå støvletter?!

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

De er så klart til bruk om sommeren, for de dagene man kommer på rett før man skal ut, at man har glemt å fjerne hår på leggene.

Det er akkurat det det må være.

Men himmel så stygge de var.

Gammel 23-08-10, 20:17   #42
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

De er så klart til bruk om sommeren, for de dagene man kommer på rett før man skal ut, at man har glemt å fjerne hår på leggene.

Jeg likte disse fra Acne, bare synd de var så dyre:

Gammel 23-08-10, 21:38   #43
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Disse var fine, men eh, i svart da

Hvor fåes disse kjøpt?? Kjempefine

Gammel 23-08-10, 22:08   #44
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Lille Vinkel har akkurat fått inn noen jeg prøvde tidlig i uken. Disse var kjempefine. Fargen ser kanskje litt rar ut her:

Det eneste som er litt rart er den svarte glidelåsen. Den blir lit voldsom mot det lyse skinnet.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 22:56   #45
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ladybug, her.

Hvor fåes disse kjøpt?? Kjempefine

LilleVinkel.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 14:48   #46
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Og så fant jeg disse fra Roots, hos Eurosko. De var litt fine da, men jeg er skeptisk til om jeg får leggene nedi. Og om hælen er litt høy?!

Men det er den type sko jeg er på utkikk etter. Er det noen som har sett noen flere?!

Bianco hadde noen fine i fjor husker jeg.

Prøvde disse idag. De var fine, men jeg er ikke heeelt overbevist til den prisen. La de av til i morgen.
Bianco tok visst ikke inn noe særlig i grått i år.

Gammel 24-08-10, 14:49   #47
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Hva koster de da? Og hvordan var de på foten?

Gammel 24-08-10, 14:52   #48
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Hva koster de da? Og hvordan var de på foten?

De kostet 16-1700 kr.
De var god å gå i da, hælene ble ikke noe problem.
Eneste jeg ikke likte var at de ikke "fulgte" ankelen, fremsiden altså, men at de sto liksom litt opp der. Ble litt firkantete synes jeg. Men jeg tror jeg gransket de litt vel nøye.

Gammel 26-08-10, 18:29   #49
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Hm, fant disse på salg (nett).
Litt fine!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:47.