|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#181 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?En jobb. I morgen. I dag er en sånn dag. |
|
|
|
|
|
#182 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?En helg helt alene på en hytte langt ut i gokk der jeg kan sitte å høre på fuglekvitter og mulig en gjøk langt i det fjerne. |
|
|
|
#183 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Jeg ønsker virkelig at vi finner et nytt hus som er ferdig oppusset til en pris vi ikke låner oss i hjel på.
|
|
|
#184 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Gartner. *dumme digre hage med masse dumme frukttrær med uspiselig frukt*
|
|
|
#185 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Ny jobb! |
|
|
|
|
|
#186 |
|
Har kontroll
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Det jeg ønsker meg for tiden, og sparer til ,er to bilder i en serie jeg har ett bilde fra før av i, og en ny laptop.
|
|
|
|
#187 |
|
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?
|
|
|
#188 |
|
Vaklende
|
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Nå har jeg tenkt lenge, og av "materielle" ting ønsker jeg meg en Mauser. En sånn hyggelig og positiv en, med pågangsmot og initiativ til å få gjennomført store og små nødvedige prosjekter ute og inne. BM: Upraktisk eier av gammelt hus |
|
|
|
|
|
#189 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Jeg ønsker meg et hus med sånn typisk amerikansk veranda med hammoc og et hus som passer et atsdig voksende behov for flere soverom.
|
|
|
#191 |
|
kamerat
|
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Jo! Jeg ønsker meg t-banestasjon! :smålåten:
|
|
|
#192 |
|
|
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Jeg ønsker meg en hel natts søvn, gjerne flere på rad. |
|
|
|
|
|
#193 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Og du kan godt få lov å forlenge den t-banestasjonen ut hit hvor vi bor. Vi ønsker oss nemlig forstadstog som stopper oppi svingen her.
|
|
|
#195 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Jeg er en enkel, materialistisk sjel. Jeg har en del "småtteri" på ønskelisten:
|
|
|
#196 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Det en ting jeg ønsker meg mest av alt i hele verden og det er å begynne å få selvtillit nok til å like meg selv, men etter 32 år begynner det å se mørkt ut. |
|
|
|
|
|
#197 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?En kropp med uttømmelig energi, det er det lite av. Hadde jeg hatt det, skulle alt vært bra. Men, ting går fremover, men ssssssaaaaakkkkttttteeeee.
|
|
|
#198 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?OK, jeg tenker "gjenstand" når jeg gjør denne øvelsen, og en ting jeg ønsker meg er et par sånne:
|
|
|
#199 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Ååååå, de var utrolig fine.
|
|
|
#200 |
|
|
Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Ønsker meg et stort hus med plass til alle som vil komme på besøk og stor spisestue så vi kan feire jul hjemme med både min familie og mannens familie på besøk. Og hushjelp, selvsagt. Og gartner. |
|
|
|
![]() |
|
|