![]() |
#1741 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?
Du finner det på butikker med litt større utvalg, Coop Mega og Ica Maxi-en dere ute med dere kanskje?
#1742 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Bare meg og Try som er hjemme til middag, så jeg tenker det blir veggispasta med mye ost.
#1743 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?I går slo jeg til med hjemmelagde kjøttkaker. I dag må det bli noe med fisk, men hva?
![]() |
#1744 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Vi skal ha stekt laks nolo, med poteter, agurksalat og rømme. Ikke så vinterlig kanskje, men ungene har bestilt det.
#1745 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Vi skal ha vichysoisse, purre- og potetsuppe, inspirert av matkurset hos Mim.
#1746 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Det blir lettvint i dag. Kanskje pytt i panne.
#1747 |
Fullverdig medlem
Hvor: Østfold
![]() |
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?I dag skal jeg lage pai. Har lagd deigen og kuttet opp grønnsakene nå, så går det litt raskere etterpå. |
![]() |
![]() |
#1748 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Svenske kjøttboller med potetmos og peppersaus. |
![]() |
![]() |
#1754 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Jeg tror det er feit-tirsdag i dag, eller kanskje det er neste tirsdag?
#1755 |
Naiv og Super
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Jeg skal lage "70-tallsmiddag" og servere fiskeboller med potet og gulerøtter.
#1756 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Fiskesuppe står på menyen i dag, og så har jeg bakt grove rundstykker til . Nammenam.
![]() |
#1757 |
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?I dag er det veggis-grateng med bla naturris og broccoli, og så er det fiskekaker for dem som liker det ved siden av. |
![]() |
![]() |
#1759 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Stekt luksus-beiken, poteter, blomkål og hvit saus. |
![]() |
![]() |
#1760 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Jeg er enda sjuk, så her ble det enkelt. Hadde en pose grønnsaksuppe i en skuff som jeg brukte som basis. Tilsatte et par gulrøtter, et par poteter, litt purre, 2 røkte kjøttpølser og sukkererter. Svigermor kom med rundstykker i går, så de varmet jeg og serverte til.
|
|