Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Natt-tøy

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Kva har du på deg om natta?
Ingenting 99 45,00%
Berre truse 95 43,18%
T-skjorte/singlet og truse 50 22,73%
Nattkjole, kort 28 12,73%
Nattkjole, lang 5 2,27%
Pysjamas 21 9,55%
Shorts 2 0,91%
Shorts med overdel 3 1,36%
Lange ermar 12 5,45%
Korte ermar 12 5,45%
Lengde på ermar er hipp som happ /uaktuelt 8 3,64%
Redningsvest 3 1,36%
Parkdress 3 1,36%
Dustepoll 1 0,45%
Noko heilt anna 3 1,36%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 220. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-10, 09:19   #101
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Natt-tøy

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Skviser tissen i dyna? Hva med de som sover med dyna mellom beina, da?
Jeg hadde aldri kommet på tanken om at det er ekkelt å sove uten klær, tydelig at vi er forskjellige.

ikke jeg heller, men så er jo jeg sengetøysjuske nr 1, da. Jeg har heller aldri vurdert å kle på meg i mitt eget hus for å gå på do mitdt på natta. Jeg blåser i om naboen skulle få et glimt av min nakne kropp. Det får bli hans traume

Gammel 30-08-10, 16:03   #102
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Blæh jeg trykket på post for tidlig. Så jeg svarte kun redningsvest.
Men altså, jeg er en skikkelig frostmakk og sover somregel med bukse og singlet på sommeren og bukse, t-skjorte, ullsokker og 2 ullpledd samt fleecepledd på vinteren. Det har hendt at jeg har sovet med langermet genser og. Jeg får liksom aldri varmen i meg når jeg legger meg, og dynene blir ikke tykke nok.

Og Iset: du er så herlig.

Gammel 30-08-10, 16:26   #103
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg sover naken året rundt.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 16:38   #104
Ying
Kor e alle helter hen?

Ying sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
Ying imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg får ikke sove hvis jeg ikke har nattkjole på meg, uansett hvor varmt det er. Hvis det er for varmt så dropper jeg heller dynen. Om vinteren er det varmepose og gjerne et ekstra teppe.

Ying er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 18:24   #105
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Herregud, jeg sov naken i natt og har dyna mellom knærne. Den er ikke i nærheten av mitt indre... hva skal jeg kalle det. Men du skjønner.

Du vet vel ikke hvordan du har ligget i natt, for alt du vet kan dyna ha vært INNI ditt indre ... det du kaller det. Neida, allikevel.

Det der høres slitsomt ut. Hva med etter sex? Nytt sengetøy hver gang, eller opererer man med sånt plastovertrekk på sengetøyet da?
Kondom? Nei, det er ikke så nøye, bare sørg for å beskytte lakenet mitt!!

Vi bruker faktisk kondom, så den saken er heldigvis grei. De gangene vi ikke har brukt noe har vi hatt badehåndkle under, man skifter jo selvsagt laken om det kommer sæd og sånt på det, eller er det noen som bare overser sånt og fortsetter å ligge i det?

Gammel 30-08-10, 18:27   #106
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Du vet vel ikke hvordan du har ligget i natt, for alt du vet kan dyna ha vært INNI ditt indre ... det du kaller det. Neida, allikevel.

Vi bruker faktisk kondom, så den saken er heldigvis grei. De gangene vi ikke har brukt noe har vi hatt badehåndkle under, man skifter jo selvsagt laken om det kommer sæd og sånt på det, eller er det noen som bare overser sånt og fortsetter å ligge i det?

Jeg står ikke opp midt på natta pga en mikroskopisk sædflekk, nei. :åpplyser:

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 18:29   #107
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke jeg heller, derfor har vi hatt håndkle under oss. Enkelt og greit. Når vi ikke har brukt kondom da.

Gammel 30-08-10, 18:50   #108
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde nok måttet bytte sengetøy om det skulle komme sæd eller andre kroppsvæsker på det, uansett hvilken tid på døgnet det var.. Og jeg er bittelitt enig med Iset ang. det å ligge naken i sengetøyet, men jeg er uansett ganske ekstrem og bytter sengetøy minst to ganger i uka.. Skjønner ikke at folk orker å ha sex i sofaen og sånn, jeg måtte kjøpt ny sofa eller renset hele greia etterpå..

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 18:54   #109
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jøss.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 19:26   #110
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg tenkte å starte en lignende poll selv.
Jeg sover naken, og en uformell undersøkelse på jobben min avslørte at mange der er som meg.
Jeg sover med 2-3 vinduer åpne på rommet og favoritten er -20 og lett snødrev i ansiktet.
Det har hendt at jeg har hatt på ullsokker om natten.

Gammel 30-08-10, 19:30   #111
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Ikke så mye som en tråd.

Er jeg på overnatting sover jeg i trusa.

Gammel 30-08-10, 19:44   #112
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

...............

Sist redigert av -ea- : 10-10-11 kl 18:59.
-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 19:52   #113
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner at sengetøyhygiene inneholder mange problemstillinger som aldri har streifer meg engang ... Ligge på håndkle, stå opp for å skifte sengetøy... Aldri falt meg inn, gitt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 20:12   #114
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror det er ganske mange, og "ligge i og ligge i", fru Blom. Vi snakker jo om ganske mikroskopiske væskemengder her, eller?
Jeg tror du har en veldig tålmodig mann, Iset. Min hadde nok blitt ganske forbanna hvis jeg hadde insistert på at han skulle opp av sengen umiddelbart etterpå fordi jeg skulle skifte laken.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 20:14   #115
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Men jeg skifter jo ikke laken, jeg bruker jo håndkle eller kondom har jeg sagt. Og de mengdene er ikke alltid mikroskopiske nei.

Gammel 30-08-10, 20:19   #116
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men jeg skifter jo ikke laken, jeg bruker jo håndkle eller kondom har jeg sagt. Og de mengdene er ikke alltid mikroskopiske nei.

Nå lo jeg høyt her. :trenger ikke flere detaljer:

Jeg synes det høres styrete ut å tenke på håndle og kondom og hva_ har _du, og tror jeg fortsetter sjusketilværelsen min. Men en sabla morsom tråd ble det, det skal vi ha.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 20:19   #117
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sover naken året rundt. (minus de dagene jeg har mensen)
Sover jeg borte har jeg truse på.
Våkner ungen om natta vandrer jeg enten inn i nettoen eller hiver over meg ei badekåpe.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 20:21   #118
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Nå lo jeg høyt her. :trenger ikke flere detaljer:

Jeg synes det høres styrete ut å tenke på håndle og kondom og hva_ har _du, og tror jeg fortsetter sjusketilværelsen min. Men en sabla morsom tråd ble det, det skal vi ha.

Kondom bruker vi alltid uansett, så særlig styrete er det ikke, hehe. Og ja, FP er et knall forum.

Gammel 30-08-10, 20:22   #119
Supernala
Superkul

Supernala sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Supernala er litt kul
Standard

Sover naken

I'm knot dumb!
Supernala er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 20:24   #120
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg hadde nok måttet bytte sengetøy om det skulle komme sæd eller andre kroppsvæsker på det, uansett hvilken tid på døgnet det var.. Og jeg er bittelitt enig med Iset ang. det å ligge naken i sengetøyet, men jeg er uansett ganske ekstrem og bytter sengetøy minst to ganger i uka.. Skjønner ikke at folk orker å ha sex i sofaen og sånn, jeg måtte kjøpt ny sofa eller renset hele greia etterpå..

Kjenner jeg lurer litt på hva slags sex folk har, siden interiøret må kondemneres i etterkant.

:tydeligvis skikkelig kjip:

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
kva har du på om natta?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:23.