|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
Vi skal til syden med avreise 25./26. september, kan noen hjelpe meg å finne reise?Kriterier:
|
|
|
#2 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Vi skal til syden med avreise 25./26. september, kan noen hjelpe meg å finne reisKan virkelig anbefale Sunwingsenteret på Rhodos. Vi kom nettopp hjem fra vår andre tur dit. Badetemperatur i oktober også der. Jeg er litt usikker på hvor dere drar fra, men jeg så de har avreise fra Gardermoen 26. september. Vi bodde i toromsleilighet med havutsikt i Athena-bygget.
|
|
|
|
#3 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Vi skal til syden med avreise 25./26. september, kan noen hjelpe meg å finne reis
Takk for tips!
|
|
|
#4 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Vi skal til syden med avreise 25./26. september, kan noen hjelpe meg å finne reisDet er matbutikk på senteret, og en større matbutikk i gangavstand. Apotek vet jeg ikke. Rhodos by er 5 km unna, en kjapp buss/taxitur. I motsatt retning ligger det et par restauranter, men der har jeg aldri vært. Denne gangen var vi bare en uke og holdt oss bare på senteret. Kun sol og bad hele uken. Forrige gang var vi to uker, og da dro vi noen turer inn til Rhodos by (gamlebyen) for shopping, og til badelandet i Faliraki (kort busstur unna).
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi skal til syden med avreise 25./26. september, kan noen hjelpe meg å finne reisJeg er synes også at dette anlegget på Rhodos er veldig bra! Det er veldig greit å komme seg rundt med buss. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Vi skal til syden med avreise 25./26. september, kan noen hjelpe meg å finne reisTakk for svar, Niobe og AnneC. Da skal jeg søke på det og se om det er noe ledig.
|
|
|
#7 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Vi skal til syden med avreise 25./26. september, kan noen hjelpe meg å finne reis
|
|
|
#8 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Vi skal til syden med avreise 25./26. september, kan noen hjelpe meg å finne reisVi liker toromsleilighet, og på Athena er de nyoppussede (2008) og romslige. Grei plass til vogn og alt man drar på... Frokosbufféten (som virkelig er imponerende) inntas i Athenabygget.
|
|
|
|
#9 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Vi skal til syden med avreise 25./26. september, kan noen hjelpe meg å finne reisAha, da skjønner jeg litt mer Niobe. Mamma ville gjerne ha havutsikt eller i det minste mot hage/basseng, for vi kommer sikkert til å sitte på balkongen om kvelden.
|
|
|
#10 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Vi skal til syden med avreise 25./26. september, kan noen hjelpe meg å finne reisTakk Honeybunny, skal se på de nå.
|
|
|
#11 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Vi skal til syden med avreise 25./26. september, kan noen hjelpe meg å finne reisHavutsikt er det nok mulighet for i alle byggene, muligens med unntak av Ariadne, som ligger bak Poseidon. Vi bodde i fjerde etasje i Athena, og hadde en fantastisk utsikt over bassengområdet og Kallitheabukten.
|
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: Vi skal til syden med avreise 25./26. september, kan noen hjelpe meg å finne reisNoe særlig mye billigere enn dette går det vel ikke an å få det. |
|
|
|
#13 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Vi skal til syden med avreise 25./26. september, kan noen hjelpe meg å finne reissjugger: Joda, men Costa Brava er ikke så varmt på den tiden, det ligger ganske langt nord.
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: Vi skal til syden med avreise 25./26. september, kan noen hjelpe meg å finne reis[quote=kokosbolle;2410618]sjugger: Joda, men Costa Brava er ikke så varmt på den tiden, det ligger ganske langt nord.[/quote |
|
|
|
#15 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi skal til syden med avreise 25./26. september, kan noen hjelpe meg å finne reishttp://www.apollo.no/NO/hvor-vil-du-...ookingBtn=true
|
|
|
#16 |
|
Passiv
|
Sv: Vi skal til syden med avreise 25./26. september, kan noen hjelpe meg å finne reisKreta: |
|
|
|
#17 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Vi skal til syden med avreise 25./26. september, kan noen hjelpe meg å finne reisHjelp, det er vanskelig å velge.
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
Sv: Vi skal til syden med avreise 25./26. september, kan noen hjelpe meg å finne reisJeg vet hva jeg hadde valgt. Side. Nydelig strand. Utrolig fin strandpromenade, og det går an å bevege seg rundt uten å bli overfalt av selgere. Hvis man ikke går i de verste handlegatene ja. Masse god mat osv. :viltilbakeNÅ: |
|
|
|
#19 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Vi skal til syden med avreise 25./26. september, kan noen hjelpe meg å finne reisJeg er litt usikker på Tyrkia, men det har kanskje kommet seg de siste 10 årene?
|
|
|
#20 |
|
Passiv
|
Etter en helv.....ferie i Alanya i 2002, hadde jeg egentlig lovet meg selv å aldri dra til Tyrkia igjen. Svigers spanderte tur på oss nå i mnd.skiftet mai/juni, og valget falt på Side, Tyrkia. All skepsisen min ble borte i det øyeblikket vi kom inn på hotellet. Side er noe helt annet enn Alanya f.eks. |
|
![]() |
|
|