|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
etterpåklokest
|
Når tar dere fram vinterposene?Dere som har barn som sover i vogn, hvor kaldt må det bli for at dere starter vinterpose-sesongen? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Når tar dere fram vinterposene?Jeg tok med voksiposen i barnehagen i dag. Personalet vurderer selv om de bruker den. Lillebror er 2,5 år og sover ute, i posen sover han med body og strømpiks før det blir kaldere.
|
|
|
#3 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når tar dere fram vinterposene?Vi har voksipose, men han får sove i en hjemmesydd pose enda. Ungene sover i vognene inne. Får nok høre av barnehagen når de mener behovet er der for voksiposen. Evt skal jeg sy en varmere pose til han. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Curlingkone
|
Sv: Når tar dere fram vinterposene?Mi sover i en hjemmesydd pose med sommerdyne i og skinn i bunnen på vogna.
|
|
|
#5 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Når tar dere fram vinterposene?Jeg la akkurat fleeceposen i vogna, og det går nok en stund til dunposen kommer på plass. Men her er det mildt enda.
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når tar dere fram vinterposene?De sover i fleeceposer, så har de heller litt mindre klær på.
|
|
![]() |
|
|