Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Vi skal på SPA-weekend

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-10, 09:33   #1
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Vi skal på SPA-weekend

Vi skal en helg eller en overnattning på Spa hotell velvære.

Tror vi ender opp med pakken: Det gode liv.

http://www.spahotellvelvare.no/?page_id=23

Den inkluderer en overnatting, 3 rettersmiddag og 2 spa behandlinger en på 50min og en på 20min.

Hva velger jeg da for komplett nytelse?

http://www.spahotellvelvare.no/?page_id=610

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 23:27   #2
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi skal på SPA-weekend

Hvis mulig, ville jeg utvidet til to ganger 50 minutter slik at jeg kunne faatt en skikkelig massasje (hele kroppen - begge sider) og en skikkelig ansiktsbehandling. De 20 minuttergreiene kan man nesten like godt fikse selv paa badet, det blir bare full fart og ut igjen. Hvis du maa nöye deg med 20 minutter, ville jeg satset paa kroppspeeling direkte etterfulgt av massasje.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:48.