Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvordan steke pene hamburgere?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-10, 09:20   #101
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan steke pene hamburgere?

Ost?

Nok en stilig trådutvikling

Gammel 03-09-10, 09:47   #102
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Til tross for alt ostepratet har eg fortsatt lyst på burger i kveld. Trur eg.

(forøvrig veldig glad i ost)

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 18:11   #103
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Det er jo litt vrient å hevde at én ost objektivt smaker bedre enn en annen. Imidlertid mener jeg at jeg tror det er flere som foretrekker reggiano over GP (reggiano er for øvrig også en Grana, når vi først er inne på nerdingen ), enn omvendt. Det er nok mange som ikke kunne brydd seg mindre også, men hvis de først har en preferanse, antar jeg den går i retning av reggiano. Men jeg har ikke noe empiri til å underbygge dette altså.

Knis, ja men da er vi egentlig og etter litt omveier faktisk enige.
Ja ja, jeg burde egentlig skrive GP eller Padano, men det ser finere ut med Grana. Jeg trodde ikke at noen visste at det er mange som heter Grana.
Har du forresten smakt Grana Biraghi? Den er fin.

Gammel 03-09-10, 18:37   #104
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Knis, ja men da er vi egentlig og etter litt omveier faktisk enige.
Ja ja, jeg burde egentlig skrive GP eller Padano, men det ser finere ut med Grana. Jeg trodde ikke at noen visste at det er mange som heter Grana.

Takk for en fin ostediskusjon med lykkelig slutt. Biraghi har jeg ikke smakt, men det skal jeg gjøre når jeg kommer over en.

Gammel 03-09-10, 18:57   #105
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Takk det samme, jeg digger å diskutere ost!
Bare ikke kjøp den vakumerte, den er ikke så god som den som er "butikkskåret".

Gammel 04-09-10, 03:37   #106
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

K

Jeg har smakt en revet ost som heter Grana Biraghi som jeg kjøpte på Ica, den smakte aldeles for jææævlig. Jeg skulle ha parmesan og røsket med meg den uten å sjekke pakken, hadde det travelt. Fikk verdens største sjokk.

Gammel 04-09-10, 15:56   #107
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg har smakt en revet ost som heter Grana Biraghi som jeg kjøpte på Ica, den smakte aldeles for jææævlig. Jeg skulle ha parmesan og røsket med meg den uten å sjekke pakken, hadde det travelt. Fikk verdens største sjokk.

Ikke kjøpe den ferdigpakkede sa jeg jo.
Det må være de stykkene som butikkene har fått inn hele oster, og kutter selv.
Litt usikker på om de får dem lengre forresten, jeg fikk smake av ene leverandøren min, å herremintid den var digg.

Gammel 04-09-10, 15:58   #108
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åja jeg siterte og svarte med en gang jeg leste navnet på osten, leste ikke videre nedover.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:56.