Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vinterdresser? Vil prøve noe annet enn Reima

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-10, 18:19   #1
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv

Veslemøya sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Vinterdresser? Vil prøve noe annet enn Reima

Vi har nesten bare prøvd vinterdressene fra Reima. Nå har jeg lyst til å prøve noe annet. Er det noen som vil anbefale meg gode og slitesterke vinterdresser eller sett? Barna er snart ett år, tre år, fire og et halvt år og seks år.

Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 18:21   #2
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinterdresser? Vil prøve noe annet en Reima.

Troll er helt på høyde med Reima til de minste. Vi har hatt flere av begge deler og er like fornøyd med begge. Til seksåringen hadde jeg valgt Ticket.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 18:25   #3
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vinterdresser? Vil prøve noe annet en Reima

Med et par unntak har vi alltid brukt Reflex og er naturligvis veldig fornøyd. Det eneste jeg har å utsette på Reflex er at det ikke er særlig fargebestandig på den måten at det falmer i solen.

Gammel 05-09-10, 18:35   #4
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi er veldig fornøyde med Didricson 1913 (Eller hva slags nummer det er igjen.)

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 18:41   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er veldig fornøyd med Mikk-line.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 18:48   #6
Ullsokk
Aktiv

Ullsokk sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Telemark
Ullsokk er litt kulUllsokk er litt kul
Standard

Og vi liker Skogstad sine dresser.

Gammel 05-09-10, 18:51   #7
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har prøvd Reima, Skogstad, Reflex, Mikk-line og Johnatan.
Og vi har i grunn aldri vært misfornøyd? Men liker best dressene som har "babyfasong" og ikke har strikk i midja.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 19:03   #8
M@M
Erfaren

M@M sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
M@M er populærM@M er populærM@M er populær
Standard

Vi har brukt Troll helt fram til skolestart. Var kjempefornøyd med den første dressen, men den andre var aldri helt vanntett (burde klaget og fått ny, men den lå leenge i skapet før vi tok den i bruk). Den første satt han i vanndammer med uten å bli våt. I fjor (1.klasse) fikk han Isbjørn of sweden. Den er vi kjempefornøyd med! Men, jeg tror jeg heller ville hatt Troll til de minste pga vekten (er vel som Reima tenker jeg), og fordi jeg synes det er kjempepraktisk med den løse ulldressen.

Gammel 05-09-10, 19:18   #9
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Vi prøvde dressene til Stormberg i fjor, og var veldig fornøyd så de skal vi bruke denne vinteren også. God passform, god plass til fleece-/ulltøy, og så holdt de ungene tørre og varme.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 19:29   #10
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg elsker Isbjørn sine dresser.
I tillegg er jeg glad i troll og prøver meg også på en TTH dress i vinter i og med at så mange skryter av den.

Gammel 05-09-10, 20:26   #11
Urie
Superaktiv

Medlem siden: Jun 2009
Urie er litt kulUrie er litt kul
Standard

Jeg kjøpte Jonathan vinterdress tidligere i år, og har så langt vært veldig fornøyd med den.

Urie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 21:23   #12
Puslingen

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Reflex er stort sett den dressen som har overlevd vinteren her. Men eg har ikkje prøvd dei fora dressane, for me bruker kun vår-/ høstdress. Med ull under er ho alltid passe varm.

Gammel 05-09-10, 21:24   #13
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Jeg har vært svoren ReimaTectilhenger, helt frem til jeg prøvde "Friends" fra Coop. Nå ville jeg ikke kjøpt annet mer, er 100% fornøyd med kvaliteten, og ikke minst prisen!

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 21:37   #14
Left
Passiv

Standard

Vi har prøvd det meste snart tror jeg, og de dressene jeg har vært aller mest fornøyd med er Troll Monster, som de desverre har sluttet å produsere, TTH og Mikk-line, samt Jonathan. Den er billig i forhold til Reimatec, men er minst like bra.
Storebror har hatt en Rampetrolldress også, og den også har de sluttet å produsere. Liker best dresser med fast fór.

Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 21:38   #15
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Vi er veldig fornøyd med Troll, har det i 3 år, både vinterog høstdresser, poden har aldri vært kald eller våt.

Sist redigert av Chablis : 05-09-10 kl 22:29.
Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 21:43   #16
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi var veldig fornøyd med den ene Mikk-Line dressen vi har hatt (fra storebror var 10 mnd til 2 år)
Troll med uttagbart for kommer aldri i hus igjen.
POP har vi vært veldig godt fornøyd med. Er hel selv etter 4 sesonger.
Jonathan syns jeg ikke holdt mål.

Gammel 05-09-10, 22:12   #17
Maya80

Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Jeg kjøpte stormberg på rema 1000 i går håper den er bra, den kostet ikke så mye heller 350 så når jeg kom hjem att det lå prislapp inni på 699 men plakaten viste 350 og det var det jeg betalte

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 22:14   #18
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Til 1åringer liker jeg best reima på grunn av platen i rumpen. Men vi har også brukt Reflex og Mikk-line og har vert veldig fornøyd med de. I år prøver vi 10 000mm dressen til reflex.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 22:19   #19
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

I år prøver vi 10 000mm dressen til reflex.

Hvor fant du denne? Jeg fant ikke noe på Reflex sine hjemmesider.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 22:20   #20
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har Troll og Friendsdressene fra Coop og er kjempefornøyd med begge. Friendsdressene er best vinterstid.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:53.