|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vinterdresser? Vil prøve noe annet enn ReimaVi har nesten bare prøvd vinterdressene fra Reima. Nå har jeg lyst til å prøve noe annet. Er det noen som vil anbefale meg gode og slitesterke vinterdresser eller sett? Barna er snart ett år, tre år, fire og et halvt år og seks år. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vinterdresser? Vil prøve noe annet en ReimaMed et par unntak har vi alltid brukt Reflex og er naturligvis veldig fornøyd. Det eneste jeg har å utsette på Reflex er at det ikke er særlig fargebestandig på den måten at det falmer i solen.
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vinterdresser? Vil prøve noe annet en ReimaVi er veldig fornøyde med Didricson 1913 (Eller hva slags nummer det er igjen.) |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Aktiv
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Telemark
![]() ![]() |
Sv: Vinterdresser? Vil prøve noe annet en ReimaOg vi liker Skogstad sine dresser.
|
|
|
#7 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Vinterdresser? Vil prøve noe annet en ReimaJeg har prøvd Reima, Skogstad, Reflex, Mikk-line og Johnatan.
|
|
|
#8 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Vinterdresser? Vil prøve noe annet en ReimaVi har brukt Troll helt fram til skolestart. Var kjempefornøyd med den første dressen, men den andre var aldri helt vanntett (burde klaget og fått ny, men den lå leenge i skapet før vi tok den i bruk). Den første satt han i vanndammer med uten å bli våt. I fjor (1.klasse) fikk han Isbjørn of sweden. Den er vi kjempefornøyd med! Men, jeg tror jeg heller ville hatt Troll til de minste pga vekten (er vel som Reima tenker jeg), og fordi jeg synes det er kjempepraktisk med den løse ulldressen.
|
|
|
#9 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Sv: Vinterdresser? Vil prøve noe annet en ReimaVi prøvde dressene til Stormberg i fjor, og var veldig fornøyd så de skal vi bruke denne vinteren også. God passform, god plass til fleece-/ulltøy, og så holdt de ungene tørre og varme.
|
|
|
|
#10 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Vinterdresser? Vil prøve noe annet en ReimaJeg elsker Isbjørn sine dresser.
|
|
|
|
#11 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
Sv: Vinterdresser? Vil prøve noe annet en ReimaJeg kjøpte Jonathan vinterdress tidligere i år, og har så langt vært veldig fornøyd med den. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Sv: Vinterdresser? Vil prøve noe annet en ReimaReflex er stort sett den dressen som har overlevd vinteren her. Men eg har ikkje prøvd dei fora dressane, for me bruker kun vår-/ høstdress. Med ull under er ho alltid passe varm.
|
|
|
#13 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Vinterdresser? Vil prøve noe annet en ReimaJeg har vært svoren ReimaTectilhenger, helt frem til jeg prøvde "Friends" fra Coop. Nå ville jeg ikke kjøpt annet mer, er 100% fornøyd med kvaliteten, og ikke minst prisen!
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: Vinterdresser? Vil prøve noe annet en ReimaVi har prøvd det meste snart tror jeg, og de dressene jeg har vært aller mest fornøyd med er Troll Monster, som de desverre har sluttet å produsere, TTH og Mikk-line, samt Jonathan. Den er billig i forhold til Reimatec, men er minst like bra. |
|
|
|
#15 |
|
Drømmer
|
Sv: Vinterdresser? Vil prøve noe annet en ReimaVi er veldig fornøyd med Troll, har det i 3 år, både vinterog høstdresser, poden har aldri vært kald eller våt. Sist redigert av Chablis : 05-09-10 kl 22:29. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
bits and pieces
|
Sv: Vinterdresser? Vil prøve noe annet en ReimaVi var veldig fornøyd med den ene Mikk-Line dressen vi har hatt (fra storebror var 10 mnd til 2 år)
|
|
|
|
#17 |
|
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vinterdresser? Vil prøve noe annet en ReimaJeg kjøpte stormberg på rema 1000 i går håper den er bra, den kostet ikke så mye heller 350 så når jeg kom hjem att det lå prislapp inni på 699 men plakaten viste 350 og det var det jeg betalte |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Vinterdresser? Vil prøve noe annet en ReimaTil 1åringer liker jeg best reima på grunn av platen i rumpen. Men vi har også brukt Reflex og Mikk-line og har vert veldig fornøyd med de. I år prøver vi 10 000mm dressen til reflex. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vinterdresser? Vil prøve noe annet en ReimaVi har Troll og Friendsdressene fra Coop og er kjempefornøyd med begge. Friendsdressene er best vinterstid.
|
![]() |
|
|