|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Hvordan lager jeg sånne?De ser sinnsykt gode ut! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Sv: Hvordan lager jeg sånne?Takk |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan lager jeg sånne?Rent personlig så synes jeg smørkrem smaker litt høgg, men det ser artig ut og ungene elsker muffins med kule farger på. Men noen kulinarisk opplevelse har ihvertfall ikke jeg fått det til å bli.
|
|
|
#5 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Hvordan lager jeg sånne?
Jeg er også der. Og ungene mine også. De synes fargene er kule, men ingen av de spiser glasuren, de synes den er fæl. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Hvordan lager jeg sånne?Den glasuren til gulrotkaka (ROOM) det ligger oppskrift på her inne egner seg finfint til sånne muffins også. Og kan farges med hell. Jeg bruker wiltons paste-farger og får flotte farger på glasuren. Og så liker de aller fleste den.
|
|
|
#7 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan lager jeg sånne?Hun på www.detsoteliv.no har gått litt amok i muffins med sånne toppinger i det siste, så der ligger det mange gode oppskrifter og tips til sprøyting og sånt. Jeg har laget en FANTASTISK bringebær-smørkrem der inne. Knallrosa (ikke kunstig farge, bare fra bringebærene), deilig smak. Hadde med muffinsene på jobb og alle ville ha oppskriften.
|
|
|
#9 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Sv: Hvordan lager jeg sånne?Det så jo ut som mange likte de i den tråden Venla la ut |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Sv: Hvordan lager jeg sånne?
Hvor får du kjøpt de fargene? |