|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Guardian of the galaxy
|
Vekkerklokke med myk innpakningPoden vil ha egen vekkerklokke og stå opp selv om morgenen (:me like: ) Men han har en seng som omtrent når helt opp til taket, så det er ikke noe nattbord og slikt han kan ha den på.
|
|
|
#2 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vekkerklokke med myk innpakningNei, men jeg har kjøpt en slags løslomme på Ikea som man henger på sengekanten, og i den kan han jo ha en klokke.
|
|
|
#3 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Vekkerklokke med myk innpakningVi har en. Den er utformet slik at den har skumgummi rundt selv klokka ("giraffklokke") Problemet er at jeg TROR vi kjøpte den i Danmark på TIger der - men altså: det finnes om ikke annet.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Rogaland
Sv: Vekkerklokke med myk innpakningT. har vanlig vekkerklokke på kommoden, sånn at han må ut av sengen for å slå den av. Det funker det også.
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Rogaland
Sv: Vekkerklokke med myk innpakningJa, det er det kanskje en fare for ja. Det har jeg aldri tenkt på. Også jeg som kjører risikoanalyse for alt mulig da.
|
|
|
#9 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Vekkerklokke med myk innpakningVi har hengende den plasthylla som hørte til stellebordet når han var baby. (Type kommode med badekar.) Der har han vekkeklokke, vannglass, div leker som tilfeldigvis var med opp i senga men er litt harde å ligge på osv... Den ser imidlertid litt baby ut, så kanskje jeg skal sjekke den på bohus...
|
![]() |
|
|